معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مردم ایران اجازه تکرار مدل فتنه 88و دیگر مدل‌های تخریبی و نیز ایجاد انحراف و التقاط در حرکت نظام را نخواهند داد.
کد خبر: ۵۵۸۳۵۹
مردم ایران اجازه تکرار فتنه و ایجاد انحراف را نخواهند داد

سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح، در حاشیه همایش هادیان سیاسی نیروهای مسلح پیرامون خلق حماسه سیاسی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: با وجود تبلیغات گسترده دشمنان ملت ایران، در نظرسنجی‌های بعمل آمده حاکی از شور و شعور آحاد مردم برای حضور در انتخاباتی گسترده و فراگیر در شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری است و این حاکی از غلبه فهم جامعه ایران اسلامی بر ترفندهای بیگانگان می‌باشد.

وی با اظهار امیدواری در مورد انتخاب اصلح توسط مردم تصریح کرد: جریانات غیرهمسو با نظام، انحرافی و فتنه و دنباله‌های آن با وجود همه تلاشی که برای کسب آراء دارند، از زمینه‌های اجتماعی و اقبال عمومی برخوردار نیستند و نتیجه انتخابات سبب ناامیدی بیشتر بیگانگان و دشمنان انقلاب اسلامی خواهد شد.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر تدابیر مقام معظم رهبری در امر انتخابات و تبیین بهترین شاخص‌ها افزود: از جمله شاخص‌های مهم یک رئیس جمهور در ایران اسلامی میزان نزدیکی و تطبیق ذهنی و عملی وی با نظام ولایت فقیه است. همچنین داشتن فهم و درک صحیح از شرایط کشور و اولویت‌های هر دوره از دیگر شاخص‌های مهم بشمار می‌آید.

سردار جزایری در تبیین شرایط امروز کشور گفت: دشمن با همه توان علیه اصول، ارزش‌ها، باورها، افکار و رفتار جامعه را هدف قرار داده و از آنجا که می‌داند با جنگ نظامی و اقتصادی نمی‌تواند مانع حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بشود، سناریوی اصلی «برخورد دراز مدت» خود با انقلاب اسلامی را هجمه به آموزه‌های اسلام ناب قرار داده و در این راستا با به‌کارگیری ابزارهای مختلف رسانه‌ای، سیاسی، دیپلماسی، اقتصادی و فرهنگی درصدد وارد کردن ضربه به اسلام عزیز و دستیابی به تغییرات دلخواه است.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور گفت: دشمن تلاش دارد با تبدیل فرصت انتخابات به تهدید، مشروعیت، کارآمدی، مردم سالاری دینی، آزادی، وحدت جامعه ونظام را با چالش مواجه کند اما بدون تردید با هوشمندی مردم توطئه دشمن بخودش برگشت خواهد کرد. سردارجزایری در پایان تأکید کرد: مردم ایران اجازه تکرار مدل فتنه 88 و سایر مدل‌های تخریبی و ایجاد انحراف و هرگونه التقاط در حرکت رو به جلوی نظام را به فتنه‌گران، منحرفین نخواهند داد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها