ناتوانی راننده کامیون در کنترل آن، برخورد این خودروی سنگین را با موانع کناری جاده خاوران، واژگونی و مرگ راننده را در پی داشت.
کد خبر: ۵۵۷۷۷۲
واژگونی مرگبار کامیون در جاده خاوران

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از سازمان آتش‌نشانی تهران، در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125مبنی بر واژگونی خودرو سواری در جاده خاوران، روبه‌روی خاور شهر، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، ساعت 1:57 دقیقه بامداد امروز بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 63 را به محل حادثه اعزام کرد.

بابک یگانه فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: یکدستگاه کامیون پس از انحراف از مسیر خود و برخورد با موانع کنار جاده واژگون شده و راننده آن نیز به بیرون از خودرو پرتاب شده بود.

وی افزود: آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل و قطع برق خودرو، بوسیله ابزار ویژه نجات، راننده گرفتار را از زیر خودرو رها کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند که متاسفانه با معاینات اولیه مرگ وی اعلام شد.

در این حادثه، آتش نشانان با به حالت اولیه درآوردن کامیون و انتقال آن توسط جرثقیل به ماموریت خود پایان دادند.م

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عباس
Netherlands
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
۰
۰
تست اعتیاد باید ۳ ماه یكبار برای رانندگان پایه یكم اجباری شود ، یك فكری هم باید به حال كامیون های فرسوده كرد و تسهیلاتی را فراهم كرد تا كامیون های جدید و استاندارد جایگزین حمل و نقل جاده ای كشور شود فقط ساخت چین نباشد .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها