مدیرکل صداوسیمای مازندران:

بی انصافی است برخی کاندیداها دولت را ناکارآمد جلوه دهند

بهرام حمیدی مدیرکل صداوسیمای مازندران در جلسه خبرنگاران آزاد استان که با حضور فتح الله امیری معاون اطلاعات و اخبار و مدیر خبر در دفتر مدیرکل تشکیل شد با بیان این که بی انصافی است برخی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دولت را ناکارآمد جلوه می‌دهند گفت: متأسفانه رقبای انتخابات ریاست جمهوری در کشور ما وقتی به عرصه تبلیغات می آیند انصاف را رعایت نمی‌کنند. یعنی در اصل به منافع ملی توجه نمی کنند. فکر می کنند اگر علیه دولت حرف بزنند، مردم به آن ها اعتماد بیشتری می کنند.
کد خبر: ۵۵۷۶۱۳
بی انصافی است برخی کاندیداها دولت را ناکارآمد جلوه دهند

به گزارش خبرنگار جام جم در کلاردشت حمیدی در ادامه افزود: نقد برعملکرد دولت همیشه هست. نقد عالمانه و منصفانه جواب می دهد. اینکه برای رسیدن به اهداف خود دولت را ناکارآمد جلوه بدهیم خوب نیست واگر ما برای مطرح کردن خود این کار را بکنیم مردم به چه امیدی به پای صندوق رأی بیایند.

مدیرکل شبکه تبرستان خطاب به خبرنگاران و رسانه ها گفت: نقد برقانون در زمان خودش خوب است. ما نباید دولت را به صراحت ناکارآمد نشان دهیم. چراکه دشمن برای ضربه زدن به نظام در کمین است و بدنبال چنین اخباری است و بابرنامه عمل می کند. رقبا بدانند دولت نقد دارد، نیت براین باشد که می خواهیم دولتی مقتدرتر انتخاب کنیم.

وی گفت: شما رسانه ها هستید که می بایست مردم را بااطلاع رسانی درست، عملکرد خوب دولت را برجسته کنید. امروز نظام و دولت بامشکل تحریم و دشمنی استکبار روبروست. دولت با این تحریم‌ها در فشار است ولی دوست ندارد مردم درفشار باشند. بنابراین شما رسانه‌ها با توجه به موقعیت حساسی که وجود دارد مسئولیت سنگینی در روشنگری جامعه برعهده دارید.  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها