ضرغامی به نقل از موسسه گالوپ:

صدا و سیما منبع خبر 80 درصد مردم ایران است

رئیس سازمان صدا و سیما اعلام کرد:

موفقیت نوروز 92مرهون برنامه ریزی خوب معاونت سیما

رئیس سازمان صدا و سیما در آئین تجلیل از برترین های نوروز 92 گفت: برنامه ریزی خوب و جدول پخش حرفه ای و مناسب برای پاسخگویی به نیازهای گسترده مخاطبان از عوامل موفقیت سیما در نوروز 92 بود.
کد خبر: ۵۵۷۳۵۱
موفقیت نوروز 92مرهون برنامه ریزی خوب معاونت سیما

به گزارش واحد مرکزی خبر ، آقای ضرغامی با اشاره به برخی برنامه های موفق افزود: تولیدات جریان ساز سیما از ظرفیت نفوذ بالاتری در میان مخاطبان برخوردار است.

رئیس رسانه ملی، سریال "پایتخت 2 " را نمونه و تراز طنز متعهد در سیما دانست و گفت: بسیاری از پیام های دینی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی به زیبایی هرچه تمام تر و با هنرمندی به مخاطبان انبوه منتقل شد.

ضرغامی با تشکر از کارگردان و عوامل سریال "آب پریا" و "کلاه قرمزی"، استفاده از جلوه های ویژه با نوشتن متن های قوی و حرفه ای و کاهش هزینه تولید با استفاده از فناوری های جدید و تشخیص درست نیاز مخاطب را از جمله وظایف برنامه سازان سیما دانست.

رئیس سازمان صدا و سیما ارتقای کمی و کیفی برنامه های دینی، آموزشی و سیاسی و اطلاع رسانی مناسب در حوزه های مختلف برای مردم را از جمله نقاط قوت نوروز 92 دانست.

آقای ضرغامی با اشاره به توزیع مخاطبان سیما در میان شبکه های متنوع نسل جدید گفت: باید این شبکه ها مقوم کل سیما باشد و با هم افزایی و اطلاع رسانی درست، ظرفیت های موجود در همه شبکه ها مکمل یکدیگر باشد.

رئیس رسانه ملی افزود: به رغم همه اقدامات دشمن در قطع شبکه های برون مرزی جمهوری اسلامی و خاموش کردن صدای انقلاب اسلامی؛ همچنان مخاطبان جهانی این شبکه ها درحال افزایش است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
پیام دینی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
۰
۰
پایتخت پیام دینی داشت؟؟؟؟؟؟؟؟ در كدام قسمت ؟؟؟//

نیازمندی ها