تکذیب کناره گیری حداد از ائتلاف

عضو ائتلاف سه گانه در خصوص علت ثبت نام اعضای ائتلاف در انتخابات ریاست جمهوری این امر را با هدف استفاده از امکانات موجود عنوان کرد و گفت: اعضای ائتلاف حتی ممکن است در مناظره‌های تلویزیونی به صورت مشترک و در کنار هم فعالیت کنند.
کد خبر: ۵۵۶۶۴۷
تکذیب کناره گیری حداد از ائتلاف

علی اکبر ولایتی در نشست خبری امروز سه شنبه که در خصوص اجلاس بیداری اسلامی برگزار شد در پاسخ به سئوالی در خصوص انفجار اخیر در بوستون امریکا و نسبت دادن آن به مسلمانان گفت: دشمنان جهان اسلام هر اتفاقی که رخ می دهد به مسلمانان نسبت می دهند در حالی که آنچه در امریکا رخ می دهد انحطاط داخلی به دلیل رفتارهای حکومت امریکا است و نابرابری ها و فساد حاکمان و مشکلات مردم این کشور حکایت از بحرانی شدن جامعه امریکا است که ربطی به اسلام ندارد.

خبرنگار لس آنجلس تایمز در رابطه با نقل قول های انتخاباتی از ولایتی سئوال کرد که به ادعای او تبلیغات است و ولایتی در پاسخ تصریح کرد:تبلیغات انتخاباتی تعریفی دارد و شورای نگهبان مراقبت می کند تا کسی از خطوط قرمز عبور نکند همانطور که تاکنون نیز نسبت به برخی دستگاه‌ها تذکر داده شده است.

وی افزود: بنده تاکنون هیچ سخنرانی راجع به انتخابات نداشته ام اما ممکن است جلسه ای بوده که خبرنگار درباره موضوعی سئوال کرده که من پاسخ داده‌ام.

خبرنگاری در رابطه با شایعه کناره گیری متکی از انتخابات به نفع ولایتی سئوال کرد که وی در پاسخ گفت: بنده صحبتی با آقای متکی نداشته‌ام.

این خبرنگار به انتقادات صورت گرفته به ائتلاف سه گانه به خاطر اعلام ثبت نام اعضای آن در انتخابات اشاره کرد و آن را از نقاط ضعف ائتلاف دانست که ولایتی در این باره گفت:اتفاقاً این از نقاط قوت ائتلاف است تا هر سه نفر از امکانات موجود استفاده کنند و در تبلیغات شرکت داشته باشند.

ولایتی خاطرنشان کرد: بنده پیشنهادی داده‌ام که هر سه نفر در میزگردهای انتخاباتی شرکت کنند و بخشی از موضوعات را مطرح کنند و همکاری و الفت بین سه نفر را نشان دهند البته ما با هم مناظره نمی کنیم بلکه اگر این پیشنهاد پذیرفته شود در کنار هم مناظره می‌کنیم.

خبرنگاری در خصوص تداخل مسئولیت ولایتی در مجمع بیداری اسلامی با ریاست جمهوری سئوال کرد که ولایتی گفت: مسئولیت من در اجلاس بیداری اسلامی مسئولیت داخلی نیست و بین المللی غیر دولتی است.

شایعه خروج حداد عادل از ائتلاف سه گانه و پیوستن لاریجانی به این ائتلاف موضوع سئوال یکی دیگر از خبرنگاران بود که ولایتی در پاسخ تصریح کرد: تا جایی که اطلاع دارم  آقای حداد قرار نیست از ائتلاف خارج شود.

عضو ائتلاف سه گانه ادامه داد: آقای لاریجانی نیز چیزی نفرموده‌اند و اظهار میلی نکرده‌اند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها