مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ( همراه اول) گفت: اگر مشترکی نمی خواهد پیامک های تبلیغاتی ارسال شود با 9990 تماس بگیرد.
کد خبر: ۵۵۶۱۱۹
9990؛ برای لغو پیامک های تبلیغی

به گزارش واحد مرکزی خبر، آقای صدوقی در حاشیه مجمع عمومی صاحبان سهام همراه اول در جمع خبرنگاران درباره پیامک های تبلیغاتی گفت: هفت تا هشت درصد مشترکان درباره لغو ارسال این پیامک‌ها اعلام نظر کردند.

صدوقی درباره ورود به بورس نیز گفت: همه اقدامات انجام و مجوزها دریافت شده است اما سازمان بورس باید نماد همراه اول را باز کند.

وی در باره افزایش سرمایه همراه اول افزود: برای این منظور منتظر نهایی شدن کارها در بورس هستیم.

صدوقی همچنین درباره سرمایه گذاری در بازارهای خارجی گفت: بازار هدف در حوزه اپراتوری انتخاب شده است و در آینده اعلام می شود.

مدیرعامل همراه اول درباره مشکل آنتن دهی برخی نقاط گفت: تمام مراکز استان و شهرهای بزرگ تحت پوشش آنتن شبکه است و فقط در برخی نقاط به علت توسعه مسکن مهر افزایش ظرفیت داشته ایم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته در تهران 45 تا 50 سایت همراه اول جمع آوری شد، افزود: پارسال هر ماه چهار سایت جمع آوری شد و نصب سایت های جدید دو ماه زمان نیاز دارد.

صدوقی در دو سال گذشته سه هزار و 700 سایت نوسازی شد و شش هزار و 700 سایت نیز توسعه یافت.

وی درباره سیم کارت های قطع شده به علت فعال نبودن گفت: 62 میلیون سیم کارت فروخته شده است و حدود سه میلیون آن به علت غیرفعال بودن بیش از یک سال و نیم قطع شده است.

صدوقی با بیان اینکه سیم کارتهای غیرفعال در مناطقی قطع شده که شبکه، ظرفیت نداشته است، افزود: اگر مشترکی دوباره همان سیم کارت را بخواهد می تواند به دفاتر همراه اول مراجعه و به صورت رایگان آن شماره را فعال کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها