آیت الله نوری همدانی در دیدار قالیباف:

رئیس جمهور آینده باید گرانی و بیکاری را حل کنند

یکی از مراجع تقلید شیعیان تأکید کرد: کسانی باید در انتخابات آینده داوطلب شوند که افرادی شجاع، با فرهنگ و حماسه ساز باشند و بتوانند موضوعات اقتصادی، گرانی، تورم، بیکاری و مسایل بین المللی را حل کنند.
کد خبر: ۵۵۵۲۰۲
رئیس جمهور آینده باید گرانی و بیکاری را حل کنند

شهردار تهران با حضور در بیت آیت الله العظمی حسین نوری همدانی، با این مرجع تقلید جهان تشیع دیدار و به ارایه گزارشی از اقدامات شهرداری تهران در طول سال گذشته پرداخت.

آیت الله نوری همدانی در این دیدار، پس از استماع سخنان شهردار تهران، خطاب به دکتر قالیباف گفت:  آنچه شما انجام داده اید و کارهایی که کرده اید، نام آن را جز حماسه چیزی دیگری نمی توان گذاشت؛  یعنی شما در کارهای خود خلق حماسه کرده اید.آنچه انجام شده  با توجه به گستردگی کارها و ویژگی هایی همانند شجاعت، قدرت و مدیریت که شما دارید، افتاده است.

وی یادآور شد: این اقدامات با تمام ابعاد به دنیا نشان می دهد که در نظام اسلامی ایران، افرادی هستند که توانایی اثر گذاری در همه حوزه ها را دارند.

استاد برجسته حوزه با اشاره به اقدامات گسترده ای که در شهرداری تهران انجام شده است، تصریح کرد: صدا و سیما و رسانه ها باید این اقدامات را برای مردم نشان دهند و آن را با گذشته مقایسه کنند تا مشخص شود در گذشته تهران چگونه بوده است و امروز چگونه است؟

آیت الله نوری همدانی افزود: نکته دوم حماسه سیاسی است، امروز دنیا به گونه ای است که اتحادیه اروپا، آمریکا، صهیونیست ها و سلاطین دست نشانده آن ها در کشورهای عربی سعی می کنند به وسیله ایران هراسی و شیعه هراسی با ایران مقابله کنند، زیرا کشور ما را جلوی خود می بینند. در حوزه بین الملل نیاز داریم تا با این ایران هراسی مقابله کنیم.

این مرجع تقلید یادآور شد: سومین نکته تاکید بر تربیت، ارشاد و اصلاح فرهنگ مردم است تا افراد صالح باشند. یعنی ایجاد جایگاه هایی برای اصلاح فرهنگ و ارشاد که شما در این حوزه کارهای خوبی انجام داده اید. نکته پایانی  در کلام امیرالمونین (ع) نیز آباد کردن مملکت است.

وی با اشاره به تعدد افرادی که می خواهند در انتخابات شرکت کنند افزود: من به برخی از دوستان پیشنهاد کردم افرادی که برای انتخابات اعلام آمادگی کرده اند، دور هم بنشینند و کریمانه، خالصانه و خاضعانه افرادی را که در میان آن ها شایسته هستند جدا کنند و ببینند چه کسی شرایط لازم را دارد تا به میدان بیاید.

وی ضمن ابراز امیدواری بر اینکه زمینه ای فراهم شود تا حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب محقق شود، افزود: اینکه 25 نفر کاندیدای انتخابات باشند، باعث تشتت آرا می‌شود و امیدواریم تقریب در بین این افراد انجام شود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمدسلطانی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
۰
۰
باسلام وخسته نباشید!محض رضای خداامانت داری رارعایت فرمایید!چراتمام پیام راچاپ نكردید!دكترقالیباف مردعمل ومدیرباكفایت این سرزمین هستند،تاكیدمراجع عظام نیزهمین هست تبلیغ اقدامات حماسی وارزشمندایشان رابه خاطراسلام هم كه شده بنمایید!ماوبسیاری ازدوستان جوان ازسال 84اعتقادبه كفایت ودلسوزی ایشان داشتیم اماحیف كه دست بدخواهان این ملت...!الآن امیدداریم خیلی!امیداین ملت راناامیدنكنید!اجركم عندالله!

نیازمندی ها