در جمع خبرنگاران مطرح شد:

انتقاد حسینیان از انعکاس نادرست اتفاق دیروز مجلس

روخ الله حسینیان نماینده مردم تهران با اشاره به اتفاق دیروز مجلس درخصوص درگیری لفظی وی با یکی – دو نماینده، گفت: متأسفانه رسانه ها واقعیت را منعکس نکردند.
کد خبر: ۵۵۴۷۷۹
انتقاد حسینیان از انعکاس نادرست اتفاق دیروز مجلس

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، روح الله حسینیان نماینده تهران در مجلس با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از رسانه ها گله شدید دارد، گفت: امام حسین (ع) فرمود اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید متأسفانه رسانه ها به جای انعکاس حقایق دروغ می‌نویسند.

وی با نامبردن یک خبرگزاری  و یک سایت خبری گفت: متأسفانه این رسانه‌ها اتفاق دیروز مجلس را تحریف کرده و حقایق را آن گونه که بود، منعکس نکردند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در تشریح ماجرای دیروز گفت: روز گذشته محمد قسیم عثمانی نماینده بوکان در مجلس در دفاع از رد لایحه بودجه کشور، شعری خواند که در این شعر علیه نظام و انقلاب سیاه نمایی شده بود.

حسینیان با بیان اینکه مضمون این شعر و قرائت آن در مجلس اینگونه بود که مردم کردستان هم اکنون بر سر سفره خالی می نشینند و در سفره خالی آنها حتی نانی وجود ندارد تصریح کرد: من نسبت به این سیاه نمایی عثمانی اعتراض کردم و به ایشان گفتم که قبل از انقلاب در کردستان زندگی کردم و فقر و فلاکت مردم را در آن زمان دیدم و سطح رفاه امروز مردم کردستان را هم می بینم که این دو وضعیت قابل مقایسه نیست.

حسینیان اضافه کرد: اگر واقعاً مردم  کردستان بر سر سفره خالی می نشینند و در سرسفره آنان حتی تانی وجود ندارد ما نمایندگان باید بمیریم چرا که فقر تا این اندازه نباید در کشور باشد.

وی با اشاره به خدمات دولت جمهوری اسلامی در کردستان پس از انقلاب گفت: در حال حاضر در دورترین نقاط کشور، گاز، تلفن وامکانات دیگر وجود دارد و در حال حاضر دولت ماهانه به هر نفر 45500 تومان یارانه می دهد اگر آن خانواده ای که آقای عثمانی مد نظرش هست که در کردستان زندگی می‌کنند و اگر این خانواده را چهار نفر در نظر بگیرند ماهانه حدود 200هزار تومان یارانه می گیرند پس این سیاه نمایی است که بگوییم آنها حتی نان خالی هم بر سر سفره ندارند.

نماینده تهران با بیان اینکه انتقاد باید درست و سازنده باشد، گفت: اگر آقای عثمانی نماینده مردمی است چرا ماشین چند صد میلیونی سوار می شود. ایشان می تواند ماشین چند صد میلیونی خود را بفروشد و بر سر سفره خالی مردم کردستان نان بگذارد.

وی با بیان اینکه این حرف من بود ولاغیر، گفت: من اصلا نشنیدم که آقای عثمانی در رابطه با مشایی و همچنین خلیفه سوم، مباحثی را مطرح کند تا من بخواهم از آنها دفاع کنم. اصلا مشایی چه کسی است که من بخواهم از وی دفاع کنم؟!

وی افزود: آقای عثمانی به عنوان نماینده اهل سنت به خلیفه سوم توهین کرد، گفت: به من چه ربطی دارد که از خلیفه سوم دفاع کنم البته من به عنوان یک مسلمان معقتدم فردی که مورد احترام مسلمانان است نباید مورد توهین واقع شود.

حسینیان افزود: جالب است به رغم توهین عثمانی به خلیفه سوم نمایندگان اهل سنت مجلس ساکت نشسته و هیچ اعتراضی نکرده بودند.

نماینده تهران در مجلس با تأکید براینکه اینجانب هیچ دفاعی از مشایی و خلیفه سوم نکردم اما متأسفانه رسانه ها در خبرها نوشتند که من از این افراد دفاع کردم، افزود: من به نمایندگان کردستان گفتم که غیرت انقلابی تان کجا است. به آنها توهینی نکردم اما متاسفانه یکی از نمایندگان کردستان به اینجانب مراجعه کرد و توهینی به اینجانب روا داشت البته این نماینده بعدا با مراجعه به اینجانب عذرخواهی کرد.

حسینیان گفت: بحث من این بود که نباید علیه نظام سیاه نمایی کرد و انتظارم هم از رسانه‌ها این بود که واقعیت را منعکس کنند نه دروغ بنویسند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
خداداد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
۰
۰
رسانه وسایتها واقعا از انصاف به دور هستندمن خودم اهل كردستان هستم وسخنان اقای عثمانی نماینده بوكان را در موردكردستان دروغ بزرگ وا هانت به شعور مردم می دانم.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
۰
۰
جناب اقای حسینیان كاش بیایی از نزدیك از وضعیت مردم كردستان و شهرستانهای دیگر دیدن كنی و بدانی كه مردم چگونه زندگی می كنند و اقای عثمانی نماینده محترم بوكان حق دارند و اگر شما هم به پیشنهاد خودتان ماشین چند صد میلیونی و خونه چند میلیاردی خودتان را بفروشین شاید مردم برخی شهرستانها بیشتر به شما علاقه مند شوند
كردستانی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
۰
۰
شایان ذكر است كه دریافت ماهانه 200هزار تومان یارانه خانوار 4 نفری فقط كفاف قبضها و هزینه های افزوده شده چند مرحله ای رو پوشش می ده نه سفره رنگین مردم ایرانو اقای حسینیان كمك نمی كنی حداقل داغ ما رو تازه نكن
كارمند خوشبخت خوشبخت
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
۰
۰
بزرگوار، از قبل از انقلاب تا كنون بیش از سی سال گذشته.
سعید
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
۰
۰
زنده باد اقای حسینیان و ذلت بر رسانه دروغگو
حشمتی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
۰
۰
یك آقایی می گفت اگه ما كرمانشاه رو هم از دست بدیم مشكلی نداره.

نیازمندی ها