مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهردر نشست با اصحاب رسانه خبرداد؛

راه اندازی خانه فن آور محیط زیست استان  در پارک علم و فن آوری بوشهر

قدردانی سازمان حفاظت محیط زیست از رسانه ملی

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در نامه‌های جداگانه‌ای به رئیس رسانه ملی و مدیران شبکه‌های یک و دو سیما از برجسته سازی فرهنگ حفاظت از محیط زیست و احترام به عناصر طبیعت و موهبات الهی در قالب برنامه‌های مستند و همچنین سریال‌های جذاب نوروزی تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۵۵۴۶۱۶
قدردانی سازمان حفاظت محیط زیست از رسانه ملی

به گزارش روز سه‌شنبه جام‌جم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، در بخشی از نامه محمد جواد محمدی زاده به عزت اله ضرغامی آمده است: حفاظت از میراث بی همتای طبیعت نیازمند فرهنگ سازی برای انسان امروز و آموزی برای نسل‌های آینده است که در میان عوامل فرهنگ ساز، رسانه‌ها و صد البته رسانه ملی سهم به سزایی دارد. در نوروز امسال خوشبختانه رسانه ملی همانگونه که انتظار می‌رفت در راستای ایفای رسالت اصلی خود که به تعبیر حضرت امام خمینی (ره)، دانشگاه عمومی است، توانست با برجسته سازی فرهنگ محیط زیست در قالب برنامه‌های مستند و همچنین سریال‌های جذاب نوروزی در بستری فانتزی، مشکلات زیست محیطی را به چالش بکشد و بازخوردهای مثبت مخاطبان، نشان قدردانی از چنین تولیداتی است.

سازمان حفاظت محیط زیست از حسن تدبیر جنابعالی و تلاش موفق مدیران و کارکنان سازمان صدا و سیما و دست اندرکاران تولید و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در ارتقای فرهنگ عمومی برای حفظ و صیانت از طبیعت و محیط زیست قدردانی می‌کند. بدون تردید تداوم پخش این گونه برنامه‌ها و سریال‌ها می‌تواند به خوبی گفتمان حفاظت از محیط زیست و طبیعت را توسعه دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها