در آیین بهره برداری از بیمارستان محب کوثر

رییس جمهور: هیچ انرژی با توان مردم قابل مقایسه نیست

رییس جمهور در آیین بهره برداری از بیمارستان محب کوثر با بیان اینکه توان یک ملت، تجلی قدرت خداوند است، گفت: هیچ انرژی با توان مردم قابل مقایسه نیست.
کد خبر: ۵۵۳۸۳۲
رییس جمهور: هیچ انرژی با توان مردم قابل مقایسه نیست

محمود احمدی نژاد امروز یکشنبه در آیین بهره برداری از فاز اول بیمارستان محب کوثر واقع در منطقه یوسف آباد تهران افزود: رهبر معظم انقلاب، امسال را «سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نامگذاری کرده اند و حماسه به معنای انجام اقداماتی است که شرایط محیطی را به طور اساسی متحول کند.

رییس جمهور افزود: بر همین اساس، زمانی که مشکل و مانعی به وجود می آید، برخی کارها گره می خورد و بد خواهان و شیاطین تلاش می کنند، نیاز به کار ویژه داریم.

وی با بیان اینکه حماسه در سطح ملی، حضور قاطع مردم در همه عرصه ها است، اظهارداشت: توان یک ملت، اسباب جاری شدن اراده الهی در جامعه بشری است به ویژه ملت ایران که ملتی فعال، پویا، با نشاط، فرهنگ ساز، نوآور و تمدن ساز است.

احمدی نژاد با طرح این سوال که چه زمانی می توانیم شاهد حماسه باشیم؟ گفت: پاسخ روشن است؛ نخست باید اعتماد کرد و فرصت را به مردم دهیم و سپس موانع را تا حد امکان رفع کنیم.

رییس جمهور با یادآوری اینکه در هربخش که به مردم فرصت داده شد ، شاهد پیروزی و موفقیت در آن حوزه بودیم، اظهارداشت: اگر مردم مورد اعتماد امام (ره ) قرار نمی گرفتند ، آیا امر عظیم دفاع مقدس اتفاق می افتاد ؟

وی اضافه کرد: همه قدرتهای شیطانی در آن دوران بسیج شدند تا ملت ایران و پرچمی را که در این سرزمین بلند شده بود، از بین ببرند اما امام (ره) اعتماد کرد و بزرگترین تصمیم سرنوشت ساز را بین توده مردم رها و به مردم اعتماد عمیق کرد و دیدیم که نتیجه آن چه شد.

رییس قوه مجریه در عین حال با یاداوری اینکه جنگ هزینه بسیاری دارد، اظهارداشت: البته این پیروزی عظیمی که به دست آمد در مقایسه با هزینه و هجمه دشمنان که می خواست ریشه این ملت را برکند ، قابل مقایسه نیست. در همه صحنه ها نیز همین طور است و امروز هم باید به مردم اعتماد کنیم.

احمدی نژاد افزود: نباید کسی تصور کند از 70 میلیون نفر بهتر می فهمد البته جایگاه رهبری جداست و ایشان جایگاه دیگری دارند.

رییس جمهور همچنین درادامه سخنان خود با بیان اینکه هزینه اعطایی به حوزه بهداشت و درمان نسبت به سایر کشورها بالا است، گفت: باید کاری کنیم مردم در این حوزه هزینه کمتری پرداخت کنند، کیفیت بالا رود و دریافتی خادمان این بخش نیز افزایش یابد .

احمدی نژاد با اشاره به اینکه اداره کشور و اقتصاد باید به دست مردم سپرده شود، اظهارداشت: امکانات کشور ما، اجازه این کار را می دهد چرا که منابع مالی و بهترین نیروی انسانی را در این سرزمین داریم.

رییس قوه مجریه با بیان اینکه نظام اسلامی تنها با حضور و قیام مردم شکل می گیرد، اضافه کرد: در این نظام دولت و حکومت در خدمت نیز از درون مردم و برای مردم است.

رییس جمهور در بخش پایانی سخنان خود در مورد دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز گفت: خوشحالم که تصمیم اشتباه در مورد دانشگاه علوم پزشکی ایران تصحیح شد.

وی با بیان اینکه بنده در این تصمیم دخالت و اطلاعی نداشتم ، اظهار داشت: پس از پیگیری های آقای طریقت منفرد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اقدامات شما اساتید، این تصمیم اصلاح شد.

احمدی نژاد اضافه کرد: مطمئن هستم به فضل الهی کاری خواهید کرد که دانشگاه علوم پزشکی ایران جزء خدوم ترین دانشگاه ها در داخل و برجسته ترین در خارج باشد.(ایرنا)

newsQrCode
برچسب ها: حماسه
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها