جریمه نقدی برای استقلال و تقدیر از خلعتبری

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه استقلال را جریمه نقدی کرد.
کد خبر: ۵۵۳۰۸۹
جریمه نقدی برای استقلال و تقدیر از خلعتبری


به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم استقلال و سپاهان از سری رقابت های جام حذفی در حالی برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم استقلال تخلفاتی صورت گرفت. برهمین اساس باشگاه استقلال به دلیل پرتاب ترقه، اهانت و فحاشی تماشاگران به پرداخت 80 میلیون ریال و به دلیل تاخیر دو دقیقه ای در ورود به زمین مسابقه به پرداخت 6 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
همچنین کمیته انضباطی، باشگاه سپاهان را به دلیل تاخیر 4 دقیقه ای در ورود به زمین به تذکر کتبی و پرداخت 12 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. این کمیته از خویشتن داری محمدرضا خلعتبری بازیکن سپاهان مقابل فحاشی تماشاگران استقلال از وی تقدیر و تشکر کرد.
محرومیت مربی تراکتورسازی تبریز و جریمه نقدی برای داماش
دیدار دو تیم داماش گیلان و تراکتورسازی تبریز از سری رقابت های لیگ برتر در رشت برگزار شد که از سوی وتیو کاروالیو فرنادو مربی تیم تراکتورسازی تخلفاتی صورت گرفت که در نهایت منجر به اخراج وی شد. بر همین اساس وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین تیم های تراکتورسازی تبریز و داماش گیلان به دلیل تخلفات تماشاگران‌شان هر کدام به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها