اولیویرا: حالا توپ دست تراکتورسازی است

امیدوارم در این امتحان سربلند شویم

سرمربی تیم ملی فوتبال تراکتورسازی گفت، امیدوارم بازیکنان باتجربه‌ای که در بازی رفت کسب کردند، بازی برگشت را به خوبی پشت‌ سر بگذارند.
کد خبر: ۵۵۲۹۱۷
امیدوارم در این امتحان سربلند شویم

تونی اولیویرا در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر الشباب عربستان درباره این بازی گفت: آماده این بازی هستیم و با همه قوا برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم. می‌دانیم که حریف تجربه بین‌المللی دارد ولی امیدواریم که فردا خیلی بهتر از بازی رفت کار کنیم.

وی ادامه داد: ما مربیان و بازیکنان در امتحان قرار داریم و امیدواریم از آن سربلند خارج شویم. با قدرت به کار ادامه می‌دهیم. می‌خواهیم تا پایان راه بجنگیم و بدانیم که وقتی پیروزی را به دست آوردیم، با آن می‌توانیم به مرحله بعد برسیم. حالا توپ دست ماست. به امید خدا با روحیه بالا وارد بازی می‌شویم.

اولیویرا همچنین گفت: امیدوارم با حمایت تماشاگران بهترین نتیجه را بگیریم. هواداران ما کاملا با هواداران الشباب فرق دارند، چون آنجا بیش از 3 هزار تماشاگر به ورزشگاه نیامده بود.

در ادامه خبرنگاری پرسید که آیا اگر دو مدافع کناری اضافه شوند و با دفاع خطی کار کنید، بهتر نیست؟ تونی در پاسخ گفت: در بازی رفت و در نیمه اول نتوانستیم، بازی را کنترل کنیم اما در نیمه دوم پاسکاری‌های خوبی داشتیم و چند موقعیت گل به دست آوردیم. فکر می‌کنم که الشباب در بازی برگشت به شکل دیگری ظاهر می‌شود و سعی می‌کند حمله و ضدحمله های سریعی را انجام دهد. حریف بازیکنانی دارد که برای این کار ساخته شده‌اند. به ویژه شماره 10 آنها خیلی خوب است. بازیکنان چپ و راست حریف هم خیلی سرعتی هستند.

وی ادامه داد: یک هفته است که با بازیکنان تمرین می‌کنیم و آمادگی کاملی برای بازی با الشباب داریم. هر کاری لازم باشد می‌کنیم و سعی می‌کنیم از همان دقایق اول خودمان را نشان دهیم. دیگر بقیه موارد به شرایط بازی بستگی دارد. نیمه اول بازی رفت، تعادل نداشتیم اما در نیمه دوم موقعیت‌هایی داشتیم. به همین دلیل امیدوارم بازیکنان، باتجربه‌ای که در بازی رفت کسب کردند، بازی فردا را پشت سر بگذارند.

اولیویرا در ادامه گفت: در بازی فردا باید گردش توپ خوبی در زمین داشته باشیم و از کناره‌ها خوب عمل کنیم. فکر می‌کنم طبیعی است که حریف در دقایق پایانی رو به ضد حمله بیاورد. ما در بازی رفت هم کنترل بازی را در اختیار داشتیم. ولی وقتی حریف به گل رسید به لاک دفاعی رفت. با این حال بازی را در دست گرفتیم اما در پنج دقیقه آخر از دو موقعیت خوبمان استفاده نکردیم.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت محمد ابراهیمی که پس از اخراج از باشگاه مورد بخشش قرار گرفت، گفت: شما خبرنگاران بودید که با او مصاحبه کردید و این وضعیت برای او پیش آمد. فوتبال قوانینی دارد. از روزی که به این تیم آمدیم، نخواستیم تفکرات بازیکنان را عوض کنیم چون امکان‌پذیر نیست.

وی در پایان گفت:‌ اگر اینجا اروپا بود، شاید شرایطی که برای ابراهیمی پیش آمد، رخ نمی‌داد. او بازیکن ماست ولی مشکلی با باشگاه داشته است. با توجه به اینکه به تازگی در مکه بودیم و مکه شهر مقدسی است، کمیته انضباطی تصمیم گرفت که او را ببخشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها