بهره مندی بیش از 2میلیون بازنشسته از خدمات بیمه تکمیلی

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: سال گذشته دو میلیون و 400 هزار بازنشسته تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری از خدمات بیمه تکمیلی ‌بهره مند شدند.
کد خبر: ۵۵۲۸۴۵
بهره مندی بیش از 2میلیون بازنشسته از خدمات بیمه تکمیلی

ایراندخت عطاریان با بیان مطلب فوق، افزود:‌ 200 میلیارد تومان برای استفاده بازنشستگان از خدمات تعیین شده در بیمه تکمیلی در سال گذشته در نظر گرفته شده بود.

وی تاکید کرد: مهمترین هدف دولت از اختصاص این مبلغ، افزایش خدمات درمانی به عنوان مهمترین خواسته بازنشستگان بوده است.

عطاریان اظهارداشت: بر اساس گزارش های متخصصان و فعالان حوزه بهداشت، بازنشستگان برای برخورداری از خدمات درمانی،نزدیک به یک سوم حقوق خود را صرف درمان و سلامت می کنند و در نتیجه اکثریت آنان خواستار ارتقای دریافت این نوع خدمات هستند.

وی با بیان اینکه خانواده های تحت تکفل بارنشستگان کشوری هم مجاز به بهره مندی از خدمات این بیمه تکمیلی هستند،‌ افزود: صندوق بازنشستگی کشوری با عقد قرار داد با شرکت بیمه «آتیه سازان حافظ» وابسته به سازمان بیمه سلامت ایرانیان، زمینه را برای استفاده بازنشستگان از خدمات این نوع بیمه فراهم کرده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اضافه کرد: بازنشستگان و خانواده های آنان می توانند از مزایا و سقف تعهدات درمانی بیمارستان ها و مراکز درمانی طرف قرار داد این سازمان با بیمه آتیه سازان حافظ در مراکز تعیین شده، استفاده کنند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها