رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفت: دولت، فعلا تصمیمی برای تغییر قیمت حامل های انرژی از جمله بنزین و گازوئیل ندارد.
کد خبر: ۵۵۲۵۸۰
قیمت حامل های انرژی تغییر نمی کند

مجتبی شفیعی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر، به سیاست های دولت در حوزه سوخت و قیمت گذاری حامل های انرژی بر اساس قانون هدفمندی یارانه ها اشاره کرد و افزود: با توجه به تصمیم مجلس شورای اسلامی مبنی بر اجرا نشدن مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها، دولت هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت سوخت نخواهد گرفت.

وی به قاچاق گازوئیل در مناطق مرزی کشور اشاره کرد و گفت: ستاد سوخت، برای جلوگیری از روند رو به افزایش قاچاق این نوع سوخت مدتی است گازوئیل را در جایگاه های مرزی برای کامیون داران داخلی با قیمت آزاد عرضه می کند.

شفیعی افزود: بر اساس این تصمیم دولت، کامیون دارانی که از خارج وارد کشور می شوند، زمانی می توانند برای تامین سوخت گازوئیل اقدام کنند که ما به التفاوت آن را بپردازند.

شفیعی، همچنین یکی از برنامه های ستاد سوخت را افزایش نظارت بر کارت سوخت رانندگان خودروهای سنگین دانست و از این گروه از رانندگان خواست تا از امانت دادن و واگذاری کارت سوخت خود به دیگر رانندگان جدا خودداری کنند.

وی افزود: بررسی ها نشان می دهد سوخت مصرفی تعدادی از رانندگان خودروهای سنگین با پیمایش آنان مطابقت ندارد.

رئیس ستاد مدیرت حمل و نقل و سوخت کشور تاکید کرد: در صورتی که این  روند ادامه یابد، کارت سوخت رانندگان  خاطی باطل می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها