تیم ملی والیبال در حالی دیدارهای خود در لیگ جهانی را برگزار می‌کند که به غیر از مربیان خارجی، هیچ مربی ایرانی در کادر فنی این تیم حضور نخواهد داشت.
کد خبر: ۵۵۲۴۲۴
تیم ملی والیبال بدون مربی ایرانی در لیگ جهانی

طبق قوانین جهانی والیبال که در لیگ جهانی هم اعمال می‎شود، در هر تیم و برای هر رویداد فقط چهار مربی اجازه نشستن روی نیمکت تیم ملی کشورشان را دارند. بر همین اساس بود که خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ملی والیبال پس از اینکه در انتقال صحبت‌هایش به بازیکنان در جریان رقابت‌های جام جهانی ژاپن با مشکل مواجه شد، تصمیم گرفت برای مسابقات گزینشی المپیک به جای مربی ایرانی از حضور احمد مساجدی به عنوان مترجم بر روی نیمکت بهره ببرد.
با توجه به محدودیت حضور مربیان بر روی نیمکت تیم‌های شرکت کننده در لیگ جهانی، این تصمیم برای این رقابت‌ها نیز اعمال خواهد شد و این یعنی همراهی نکردن مربیان ایرانی برای دیدارهای تیم ملی والیبال در لیگ جهانی؛ حتی حسین معدنی هم که همزمان با آغاز اردوهای آماده سازی تیم ملی والیبال با نظر ولاسکو و به عنوان مربی به کادر فنی این تیم ملحق شد نیز به هنگام دیدارهای این تیم در لیگ جهانی حضور نخواهد داشت مگر دیدارهایی که در ایران باشد آنهم دور از نیمکت مربیان.
در هر صورت تیم ملی والیبال بدون مربی ایرانی در مسابقات انتخابی لیگ جهانی شرکت خواهد کرد. در این رقابت‌ها خولیو ولاسکو (سرمربی)، خوان سیچلو (مربی)، احمد مساجدی (مترجم) و سیامک افروزی (فیزیوتراپ) اعضای کادر تیم ملی والیبال خواهند بود که اجازه نشستن روی نیمکت را دارند. البته علی پیشیاره هم به عنوان ماساژور تیم ملی را در سفرهای لیگ جهانی همراهی خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها