هواداران می‌توانند ناراحتی خود را سر مدیرعامل خالی کنند

جعفری: از قرارداد بستن اولیویرا با الوحده اطلاعی ندارم

در تراکتور درگیری به وجود نیامد

جعفری: با قلعه‌نویی قهر نیستم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: با قلعه‌نویی قهر نیستم و فقط بین ما سوء تفاهم‌های فوتبالی وجود داشته است.
کد خبر: ۵۵۱۵۵۰
جعفری: با قلعه‌نویی قهر نیستم


محمدحسین جعفری در مورد شکست تراکتورسازی مقابل الشباب عربستان گفت: تا حدود زیادی نتوانستیم در این مسابقه کارهای تاکتیکی‌مان را انجام دهیم و بازیکنان از موقعیت گل زیادی که به وجود آوردند استفاده نکرد. بازی را خوب شروع کردیم و در 20 دقیقه آخر نیز مسلط بر توپ و میدان بودیم اما نتوانستیم از این برتری بهره ببریم. الشباب هم موقعیت‌های زیادی داشت. امیدوارم در دیدار برگشت این نتیجه را جبران کنیم.

وی افزود: تراکتورسازی قابلیت‌های زیادی دارد و می‌توانیم به دور بعد صعود کنیم اگر در یک دیدار خارج از خانه مقابل الجزیره حداقل امتیاز را به دست بیاوریم و در دو دیدار داخل خانه پیروز شویم صد در صد صعود خواهیم کرد.

وی در مورد میزبانی عربستان‌ها از تراکتورسازی خاطرنشان کرد: جا دارد از مسئولان الشباب تشکر کنم. هنگام ورود به عربستان تنها 30 دقیقه کارهای کنترل‌مان به طول انجامید و آنها نهایت همکاری را با ما انجام دادند. امیدوارم هفته بعد بتوانیم میزبانی خوبی داشته باشیم.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد معطلی 6 ساعته کاروان این تیم در فرودگاه جده خاطرنشان کرد: متاسفانه حدود 60 ساعت در فرودگاه جده معطل شدیم و بعد از سفر به مکه و مدینه این موضوع باعث خستگی بازیکنانمان شد. شرکت آسمان را برای بازگشت به تبریز چارتر کرده بودیم . به صورت دقیق نمی‌دانم دلیل این معطلی چه بود اما این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

جعفری در مورد درگیری که گفته می‌شود بین آذرنیا و دهنوی به وجود آمده است، عنوان کرد: هیچ مشکلی وجود ندارد و این بحث‌ها را کاملا رد می‌کنیم. دهنوی با یکی از افرادی که خیلی رابطه خوبی دارد آقای آذرنیا است. در یک خانواده پرتعداد که حدود 40 نفر در آن حضور دارند ممکن است برخی مشکلات به وجود بیاید. در مکه جو صمیمی و روحانی بین بازیکنان وجود داشت و همه از یکدیگر حلالیت می‌طلبیدند. با یک روح و روان پاک به ایران بازگشتیم و امیدواریم این مسئله در ادامه به ما کمک کند. در همه جا مشکلات کوچکی وجود دارد اما سعی می‌کنیم این مسائل را حل کنیم.

وی در مورد مسئله محمد ابراهیمی و محسن فروزان که در اختیار باشگاه قرار گرفتند عنوان کرد: تازه صبح امروز به ایران بازگشتیم و هنوز فرصت رسیدگی به این مسئله را پیدا نکردیم انشاءالله از فردا که کارمان را در باشگاه آغاز می‌کنیم این مسئله را مدنظر قرار خواهیم داد.

جعفری در مورد اینکه هتل محل استقرارشان در عربستان با استقلال یکی بوده و آیا با امیر قلعه‌نویی نیز که مشکلاتی داشته روبرو شده است، گفت: هتل یکی بود اما با قلعه‌نویی برخوردی نداشتم. به هر حال هر دو تیم نماینده فوتبال ایران بودند. من با آقای فتح‌الله‌زاده و هیئت مدیره هر دو تیم با یکدیگر گفت‌وگوهایی داشتند.  با قلعه‌نویی نیز قهر نیستم و تنها سوءتفاهم‌های فوتبالی بین ما وجود داشته است.

مدیرعامل تراکتورسازی در پایان به فارس گفت: این هفته در دیدارهای بازگشت به مصاف الشباب خواهیم رفت. همانند دیدار مقابل الجزیره نیازمند حضور هواداران هستیم و این موضوع برایمان ضروری و صد در صد است. با کمک هواداران باید در این دیدار به پیروزی برسیم. در عربستان که حضور داشتیم در کارشناسی‌هایشان به ظهور یک پدیده جدید در آسیا اشاره می‌کردند که آن هم باشگاه تراکتورسازی و هواداران پرتعداد و تشویق‌های منحصر به فرد آنها بود. امیدوارم این اتفاق در دیدار با الشباب نیز تکرار شود و هواداران به ما در این مسابقه کمک کنند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها