جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اولویت ماموریت های پلیس در سال آینده، مبارزه با جرائم خشن از جمله مقابله با اراذل و اوباش و زورگیران را بسیار مهم دانست و از برخورد قاطع در این زمینه خبر داد.
کد خبر: ۵۵۰۱۱۲
مبارزه با اراذل و اوباش اولویت پلیس در سال 92

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سردار احمدرضا رادان با اشاره به اجرای طرح های جمع آوری اراذل و اوباش، گفت: پلیس پس از شناسایی آخرین اراذل و اوباش دارای شناسنامه با آنان برخورد و به مراجع قضایی تحویل داد.

وی افزود: خوشبختانه با این افراد در دستگاه قضا مدارا نمی شود و برخورد شدیدی با آنان صورت می گیرد لذا در این خصوص مردم نگران نباشند.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه تعدادی از جرایم همواره جز اولویت‌ها و خطوط قرمز نیروی انتظامی است، تصریح کرد: جرائمی چون زورگیری و خودنمایی اراذل و اوباش از این دسته است و این مسائل در سال آینده نیز پیگیری می شود و ما امیدواریم با فعالیت های پلیس مردم دیگر شاهد بروز این جرائم نباشند.

سردار رادان یکی از اولویت های پلیس در سال 92 را برخورد با جرایم خشن همچون زورگیری، سرقت‌ مسلحانه،‌ سرقت به عنف و... دانست و اذعان داشت: وجود این افراد می تواند باعث کاهش احساس امنیت در جامعه شود، از این حیث پلیس با این مجرمین برخورد قاطع دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها