انتقاد از حجم بالای تولید زباله در پایتخت

روزی 90 تن پسماند بیمارستانی در تهران تولید می‌شود

رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران گفت: با نزدیک شدن به سال نو، میزان تولید زباله در شهر تهران از 7000 تن به 9000 تن در روز رسیده است.
کد خبر: ۵۴۹۸۱۳
تهرانی‌ها روزانه 9 هزار تن زباله تولید می‌کنند

محمدهادی حیدرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: از آنجا که بسیاری از شهروندان هنگام خانه‌تکانی لوازم خانگی قدیمی خود را بیرون می‌گذارند، با نزدیک شدن به سال جدید با افزایش زباله‌های حجیم رو به رو هستیم که به همین دلیل جمع‌آوری زباله‌های حجیم را نیز به صورت روزانه در دستورکار قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: در دیگر روزهای سال زباله‌های حجیم در روز جمعه جمع‌آوری می‌شوند اما با اجرای طرح فصل همدلی و استقبال از نوروز و افزایش نیروهای پیمانکار به مدت یک ماه از ازدیاد این زباله‌ها جلوگیری کرده‌ایم.

حیدرزاده با بیان این‌که پس از پایان این طرح جمع آوری زباله‌های حجیم طبق روال قبل در روز جمعه انجام خواهد شد افزود: در این زمینه از طریق روزنامه همشهری و رادیو صدای شهر به همه شهروندان اطلاع رسانی کرده‌ایم.

رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران با ابراز رضایت از پیشرفت پاکسازی و رفت و روب شهری طی یک ماه گذشته اظهار داشت: امیدواریم علاوه بر ادامه این روند تا پایان سال از زباله‌های تولیدی نیز کاسته شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها