رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به شگرد سرقت توسط سارقانی که پس از شناسایی آپارتمانهای خالی از سکنه در مناطق مرکزی پایتخت از غفلت ساکنان مجتمع استفاده کرده و پس از باز شدن درب ریموت دار پارکینگ در یک چشم به هم زدن اقدام به ورود و سرقت از واحدها می کردند خبر داد و افزود:شهروندان در صورت شناسایی تصویر متهمان مراتب را از طریق شماره های تماس 21866058 و 66469851 در اختیار کارآگاهان این پایگاه قرار دهند.
کد خبر: ۵۴۹۱۷۵
سارقان آپارتمان های مرکزی تهران را شناسایی کنید

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین از پلیس آگاهی تهران بزرگ، هفتم مهر ماه سال جاری،مأموران کلانتری 112 ابوسعید از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 در جریان یک فقره سرقت منزل در خیابان ولی عصر ـ کوچه لقمان قرار گرفتند.

پرونده مقدماتی با موضوع «سرقت منزل» تشکیل و به دستور قاضی ذکی پور، بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 11 تهران، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته به کارآگاهان اظهارداشت:ساعت 17 مورخه ششم مهرماه سال جاری خانواده و جهت شرکت در میهمانی از خانه خارج شده و در حدود ساعت یک بامداد به خانه بازگشتیم؛ زمانیکه به درب واحد آپارتمانی خود مراجعه کردیم، در کمال تعجب متوجه تخریب درب ورودی منزل شدیم بلافاصله وارد خانه شده و با کمی وارسی اسباب و وسایل منزل متوجه شدیم که سارقان اقدام به سرقت تمامی اموال باارزش داخل خانه از جمله سکه طلا ، طلا و جواهرات ، تابلو فرش و... ، به ارزش تقریبی 50 میلیون تومان کرده اند.

بررسی تصاویر دوربین های مداربسته

کاراگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی با مراجعه به محل سرقت و در بررسی محل اطلاع پیدا کردند که مجتمع مسکونی محل سکونت مالباخته، مجهز به دوربین های مداربسته است؛ بلافاصله تصاویر بدست آمده مورد بررسی قرار گرفت و کارآگاهان موفق به شناسایی دو سارق جوان شدند که تصاویر آنها را در حین ورود به ساختمان و همچنین در زمان خارج کردن اموال مالباخته، نشان می داد.

بررسی تصاویر دوربین های مداربسته نشان داد که این دو سارق پس از شناسایی واحد متعلق به مالباخته، با توجه به امکان باز شدن درب پارکینگ ساختمان از طریق دستگاه کنترل از راه دور (ریموت) آنقدر در پشت درب پارکینگ منتظر ایستاده اند تا احدی از ساکنان مجتمع، به منظور ورود به ساختمان اقدام به باز کردن درب پارکینگ کرده و سارقان نیز با استفاده از همین فاصله زمانی کوتاه وارد ساختمان شده، با مراجعه به واحد آپارتمانی مالباخته اقدام به تخریب درب منزل و نهایتا سرقت از مالباخته کرده اند.

سرهنگ کارآگاه میرزکی رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: با توجه به تصاویر بدست آمده از متهمان و با هدف شناسایی سارقان، دستور انتشار تصاویر هر دو سارق از سوی بازپرس محترم صادر شده است لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصاویر سارقان شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در زمینه هویت، محل های تردد و یا مخفیگاه های آنها را از طریق شماره های تماس 21866058 و 66469851 در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها