دایی بار دیگر از سد پرسپولیس گذشت

طلسم بی شکستی یحیی پاره شد

همه کار کریدم جزء گلزنی

گل‌محمدی: ما به تغییر سیستم نباختیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما همه کار کردیم، فقط گل نزدیم و تیم راه آهن فرصت‌طلبی کرد و از تک موقعیتش سود برد و ما را شکست داد.
کد خبر: ۵۴۸۶۳۳
گل‌محمدی: ما به تغییر سیستم نباختیم


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پس از دیدار تیم‌های پرسپولیس و راه آهن از هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: اگر از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده می‌کردیم با اختلاف بالا پیروز می‌شدیم با این حال از بازیکنانم متشکرم و اعتقاد دارم در اصل به نظرم ما در این دیدار بردیم ولی نتیجه را از دست دادیم.

وی افزود: بازی را خوب شروع کردیم و از موقعیت‌هایمان متاسفانه خوب استفاده نکردیم. تیم راه آهن بازی زیبایی از خود ارائه داد. به هر حال این فوتبال است و کاریش نمی‌توان کرد. همچنین از هوادارانی که تا دقیقه 90 ما را تشویق کردند ممنونیم. امیدوارم این باخت شرایطی را ایجاد کند که ضعف‌هایمان را برای آینده بپوشانیم و بهتر ظاهر شویم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: در این دیدار تغییر سیستم دادیم، فقط گل نزدیم. وقتی که گل نزنید و تیم حریف از تک موقعیتش استفاده کند، همین می‌شود که دیدید. به هر حال به تیم راه آهن هم به خاطر این پیروزی تبریک می‌گویم.

گل‌محمدی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چرا تغییراتی را در تیمش ایجاد کرده بود، گفت: چند تغییر به خاطر استراحت دادن به بازیکنان داشتیم مثل خارجی‌هایمان و ماهینی اما این شکست ربطی به تغییر سیستم ما ندارد. اصلا بحث سیستم مطرح نیست. در هر سیستمی بازیکنان خوب عمل کنند می‌گویند سیستم خوب است. ما از گل نزدن و بی‌دقتی در این دیدار شکست خوردیم. بازی کاملا در دست ما بود و متاسفانه گل نزدیم.

سرمربی سرخپوشان پایتخت خاطرنشان کرد: وقتی که 7 - 8 موقعیت بسیار خوب را از دست می‌دهید به نظرم خوب بازی کرده‌اید. البته این نگاه من است و نگاه شما هم محترم است. با این حال من چنین نظری دارم.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که به نظر شما حرفه‌ای است که پرسپولیس در بازی‌های قبلی با یک سیستم نتیجه بگیرد ولی در این بازی تغییر سیستم دهد، افزود: ما به تغییر سیستم نباختیم. دلیل باخت ما گل‌نزنی ما بود. می‌خواستیم سیستم جدید را امتحان کنیم. به نظرم در همان 10 - 15 ثانیه ابتدایی می‌توانستیم یک گل بزنیم. بازیکنان ما 120 دقیقه برابر ذوب آهن تلاش کردند و انرژی زیادی را صرف نمودند. به نظرم کار درستی بود که به آنها کمی استراحت دهیم. البته در نظر داشته باشید که بقیه بازیکنان هم دوست دارند گل بزنند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها