معاون اول قوه قضاییه:

نیاز کشور به قاضی برطرف می شود

پرداخت عیدی به خانواده زندانیان

قائم مقام انجمن حمایت زندانیان از جزئیات جمع آوری و توزیع عیدانه به خانواده زندانیان جرائم غیرعمد نیازمند خبر داد.
کد خبر: ۵۴۸۲۵۶
پرداخت عیدی به خانواده زندانیان

عباس سنگانیان در گفتگو با مهر گفت: امسال هم مانند سال گذشته توزیع عیدی برای خانواده های نیازمند در دستور کار انجمن قرار دارد ولی متاسفانه کمکهای مردمی و حتی برخی سازمانها بسیار محدود و کم بوده است.

وی با بیان اینکه بیش از 5 هزار خانواده زندانی تحت پوشش این انجمن قرار دارد گفت: مددکاران انجمن با ورود به زندانها جزئیات وضعیت زندگی زندانیان جرائم غیر عمد اعم از زندانیان مهریه، چک و دیه را مطلع شده و بر اساس وضعیت زندگی خانواده زندانیان را اولویت بندی می کنند.

قائم مقام انجمن حمایت زندانیان اظهار داشت: تاکنون سازمان داوطلبان هلال احمر با ارائه تنها 20 سبد ارزاق، شهرداری تهران با هدیه 15 میلیون تومانی در قالب بن شهروند، کمک 10 میلیون تومانی یک موسسه خیریه و کمکهای نقدی دیگر توانسته ایم 65 میلیون تومان جمع آوری کنیم. البته کمکهای غیر نقدی در قالب البسه هم داشته ایم.

سنگانیان اظهار داشت: بر اساس کمکهای جمع آوری شده تنها می توانیم 700 خانواده زندانی در تهران را عیدی بدهیم که عیدی ها شامل 150 هزار تومان وجه نقد، 100 هزار تومان بن شهروند و 60 هزار تومان البسه برای پسر و دختر است. ولی اگر کمکها بیشتر شود قطعا خانواده های بیشتری را می توانیم در سبد عیدانه قرار دهیم. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها