شکار زورگیران ساتور به دست

رییس کلانتری 140 باغ فیض از دستگیری دو زورگیر، خبر داد و گفت: این متهمان هنگام زورگیری با ساتور از یک شهروند مشاهده و بازداشت شدند.
کد خبر: ۵۴۷۸۱۷
شکار زورگیران ساتور به دست

به گزارش روز پنجشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ علیرضا شجاعی پور گفت: عصر روز گذشته ماموران کلانتری 140 باغ فیض در حال گشتزنی در محدوده اشرفی اصفهانی بودند که ناگهان متوجه درگیری میان سه مرد در همان محل شده و برای بررسی موضوع به آنجا اعزام شدند.

وی افزود: در همین لحظه ماموران مشاهده کردند که دو مرد با سلاح سرد در حال زورگیری از یک شهروند در یکی از خیابان های خلوت هستند که بلافاصله برای دستگیری متهمان و نجات جان این شهروند اقدام کردند.

سرهنگ شجاعی پور، اظهارداشت: در یک چشم بر هم زدن این دو متهم که هرگز گمان نمی کردند گرفتار عواقب کار خود شوند، بازداشت شده و بدون هیچ گونه مقاومتی خود را تسلیم پلیس کردند که به همراه شاکی برای رسیدگی پرونده به کلانتری منتقل شدند.

رییس کلانتری 140 باغ فیض افزود: این متهمان که «احمد» و «مهران» نام داشتند در حالی که از بازداشت خود در حیرت بودند، به ماموران گفتند که شاکی را در حال حمل پول مشاهده کرده و پس از تعقیب وی اقدام به زورگیری کرده اند.

گفتنی است؛ با اعتراف متهمان، وسیله نقلیه آنها که یک موتورسیکلت بود توقیف و اموال مالباخته به وی مسترد شد و متعاقب آن متهمان به همراه پرونده تکمیل شده به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

newsQrCode
برچسب ها: زورگیری
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
سیروس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
۰
۰
آقای لاریجانی شمارا به خدا قسم میدهیم حداكثر مجازات را در نظر بگیرید.
محمد جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
۰
۰
مبارك است، امنیت اجتماعی به جایی رسیده كه باید همراه هر نفر یك مامور باشد تا آسیب نبیند .
محمد جواد عابدین پور
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
۰
۰
باید عینه اون صحنه ایی كه چند ماه پیش صبح زود انجام شد در خیابان خردمند جنوبی با این اشغالها هم پیاده كنن تا بلكه جامعه كمی ارامش پیدا كنن . اینجا ایران است نه تكساز.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
۰
۰
لطفا اینجور كثافتهارا اعدام كنین شهرپرشده حكمش اعدام اس هركس با سلاح سردبه مردم حمله كنه باید اعدام بشه.ازتوجه شماكمال تشكررادارم.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
۰
۰
این زورگیرا از رو هم نمیرن.اخه احمق ها به خاطر هیچی سرتون بالای دار میره

نیازمندی ها