تفاهم نامه راه اندازی سامانه تایید مدارک تحصیلی میان مسئولان سازمان امور دانشجویان و شرکت پست امضا شد.
کد خبر: ۵۴۷۵۴۱
راه اندازی سامانه تایید مدارک تحصیلی از سال 92

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمود ملاباشی رییس سازمان امور دانشجویان و مهندس محمد حسن کرباسیان مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران تفاهم نامه همکاری در خصوص تأیید مدارک تحصیلی دانش آموختگان و دانشجویان کردند.
    
این تفاهم نامه با هدف تکریم ارباب رجوع و عدم نیاز به مراجعه حضوری متقاضیان به سازمان امور دانشجویان جهت تایید مدارک تحصیلی و با همکاری شرکت پست صورت گرفته است.

بر اساس این تفاهم نامه، سامانه تأیید مدارک تحصیلی از فروردین 1392 به ارائه خدمات می پردازد و متقاضیانی که تقاضای تأیید مدارک تحصیلی جهت ترجمه را دارند با ثبت درخواست دراین سامانه پس از تأیید دانشگاه و سازمان امور دانشجویان، مدارک را به نزدیکترین دفتر پستی خود تحویل و مدارک تأیید شده را پس از انجام فرآیند اداری در محل سکونت خود از مأمورین شرکت پست تحویل می گیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فاطمه
United States
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
۰
۰
واقعا خیلی تكریم شدیم. تا قبل این ده دقیقه میرفتی وزارت علوم بدون هیچ هزینه ای مهر تایید رو میگرفتیم. الان باید علاوه بر اینكه سی و پنج هزار تومن برای هر مدرك تقدیم حضور وزارت علوم كنیم، بیش از ده روز هم باید منتظر مدرك باشی تازه اگه تو پست گم نشه... واقعا كه تكریم شدیم. تازه این جدا از هزینه پست است

نیازمندی ها