ضرغامی در سیزدهمین اجلاس خبرگان رهبری تاکید کرد:

رقابت بیش از 3 هزار شبکه ماهواره ای با رسانه ملی

رییس سازمان صدا و سیما در سیزدهمین اجلاس خبرگان رهبری از مواجهه ایران با امواج سه هزار شبکه ماهواره‌ای و هجمه تبلیغاتی آن‌ها در سراسر کشور سخن گفت.
کد خبر: ۵۴۷۲۳۹
رقابت بیش از 3 هزار شبکه ماهواره ای با رسانه ملی

به گزارش روز سه‌شنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ عزت الله ضرغامی که سخنران مدعو این اجلاس بود به ارائه گزارشی از عملکرد سازمان صدا و سیما پرداخت و از برنامه‌های این سازمان برای مقابله جدی با شبکه‌های ماهواره‌ای که حریم خانواده‌های ایرانی را به مخاطره انداخته است، سخن گفت.

 وی با بیان این‌که هم اکنون در سطح کشور، سه هزار شبکه ماهواره‌ای قابل‌دریافت است گفت: بیشتر این شبکه‌هامسائل اخلاقی جامعه و خانواده را هدف هجمه خود قرار داده‌اند.

ضرغامی در ادامه به بیان وضعیت شبکه‌های فارسی زبان و اهدافی که این شبکه‌ها دنبال می‌کنند پرداخت و گزارشی از وضعیت این شبکه‌ها ارائه کرد.

رئیس سازمان صدا و سیما از افزایش شبکه‌های صدا و سیما جمهوری اسلامی و تقویت تجهیزات پخش شبکه‌های داخلی حتی برای نقاط دوردست خبر داد و تصریح کرد: تنوع در تولید و پخش برنامه‌های گوناگون مخصوصا برای برنامه‌های نمایشی در حد وسیع از اولویت‌های این سازمان است.

ضرغامی همچنین از ساخت و تولید برنامه‌های گوناگون با محتوای معارفی و مذهبی سخن گفت و یکی از برنامه‌های دشمنان را جذب مردم علی الخصوص جوانان به شبکه‌های ماهواره‌ای خواند و هدف قرار دادن جامعه با رویکرد نفی دین و گرایش به لا ابالی‌گری با قصد انحراف و به فساد کشاندن اقشار مختلف؛ مخصوصاً نسل جوان و از هم پاشیدن بنیان خانواده و در نهایت انحطاط جامعه را از مهم‌ترین اهداف آنها برشمرد.

ضرغامی در پایان از قابلیت‌ها و توانمندی‌های نظام اسلامی و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با شبکه‌های ماهواره‌ای مسموم، سخن گفت و به برخی از برنامه‌های تولید شده در این زمینه اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
دلسوز انقلاب و مملكت
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
۰
۰
با سلام - وقتی برنامه های شما ،اكثر قریب باتفاق آنها،همه از غصه و مرگ و مرده كشی و مرگ مغزی و....پر است و در مناسبتهای شادی ،برنامه ها بیشتر شباهت به عزاداری دارد تا شادی ،آن نا انسانها هم كه فقط دنبال خشونت و برهنگی هستند ،خوب دارند سوء استفاده میكنند و تا حالا هم موفق شده اند كه هم جوانان و هم خانواده ها را به خود جلب كنند. وقتی شبكه لجن پراكن من و تو مستند از تهران تا قاهره تهیه و پخش میكند و جوان نسل امروز كه آن دوره را ندیده و اطلاعاتی هم از حداقل ، دوره پهلوی اول ندارد،انتظار دارید این باصطلاح مستندات بی سر و ته كه خود تهیه كنندگان آنها هم خودشان میدانند كه كذب است را باور نكنند(با هر كدام از همكاران كه صحبت میشود ،میپرسند كه دیدی مستند از تهران تا قاهره را) .آقا به جای این سخنرانی ها و ابراز گله گذاری كه مردم جذب ماهواره شده اند ،بروید دنبال علت یابی واقعی هی نگویید كه مردم رفته اند سمت ماهواره و چه و چه. آقا برنامه های شما هیچ جذابیتی ندارد .اصلا جذابیت ندارد. مردم شادی میخواهند . اینكه یك سریال آبكی بسازید و خودتان هم بیائید به به و چه چه برایش بكنید ،این همان سر كبك زیر برف است . به خود بیائید. تمام زحماتی كه برای انقلاب كشیده شده در خطر است . به خود بیائید . نگذارید این از خدا بی خبرها،از بی اطلاعی نسل جوان از آنچه پهلوی اول و دوم سر مملكت آورده ،استفاده كنند كه تا حالا خیلی استفاده كرده اند . آقا خبر دارم كه مجموعه های تاریخی- مذهبی( بخصوص تاریخ معاصر ) كه ساخته و پخش میشود اكثر خانواده ها ،بخصوص جوان ها ،اصلا نگاه نمیكنند . میگویند اینها همش دروغه . اینا هر جور دلشون خواسته ،فیلم ساخته اند.خلاصه سر را زیر برف بیرون بیارید و درست كار كنید با اینهمه دفتر د دستكی كه در صدا و سیما دارید . با تشكر و آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب و همه خدمتگذارن واقعی .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها