ضرغامی در جمع خبرنگاران:

مهم ترین مأموریت رسانه هدایت افکار عمومی است

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به حضورش در اجلاس مجلس خبرگان رهبری گفت:در این اجلاس تلاش می کنیم عملکردها و وظایف میدانی رسانه ملی را برای اعضا ترسیم و تشریح کنیم.
کد خبر: ۵۴۷۱۱۰
مهم ترین مأموریت رسانه هدایت افکار عمومی است

به گزارش واحد مرکزی خبر ،عزت الله ضرغامی پس از شرکت در نشست صبح امروز سیزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران افزود: جنگ نرم ، امروز خود را در فضایی کاملاً رسانه ای نشان داده است و رسانه در افکار عمومی حرف اول را می زند.

وی گفت: خوشبختانه رسانه ملی با 160 شبکه رادیویی و تلویزیونی بین المللی و داخلی از پرقدرت ترین رسانه های جهان محسوب می شود بر این اساس در اجلاس امروز مجلس خبرگان رهبری، نقش رسانه و ظرفیت آن در مقابله با تهدیدات رسانه ای با توجه به جایگاه رفیع این مجلس در نظام تشریح شد.

ضرغامی مهم ترین مأموریت رسانه را هدایت افکار عمومی مردم و اطلاع رسانی برای خود مردم بیان کرد و افزود: باید در فضای رسانه ای بتوانیم نیازها را تشخیص دهیم و رقبا را بشناسیم ، تهدیدات را احصا کنیم و متناسب با توانمندی های خود وارد عمل شویم.

رئیس رسانه ملی افزود: موضوع عملکرد رسانه ملی در برابر تهدیدات و آگاهی بخشی به مردم به جلسه فردای مجلس خبرگان رهبری موکول شد که در آن نظرهای اعضا را در ارتقای کمی و کیفی برنامه های صداو سیما احصا می کنیم تا در فعالیت هایمان مدنظر قرار دهیم .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها