سرمربی تیم ملی 20 اسفند به تهران بر می گردد و در جلسه ای با فدراسیون نشینان در مورد برنامه اردوی ملی پوشان گفتگو می کند.
کد خبر: ۵۴۷۱۲۶
کروش  برای لژیونر جدید مذاکره می کند


محمد نبی، سرپرست تیم ملی این خبر را تأیید کرد گویا کروش در سفرش به جز ملاقات با دانیال داوری و مسعود شجاعی با لژیونری جدید ملاقات خواهد کرد گویا این مربی عملکرد این لژیونر را از نزدیک بررسی می کند و در صورت رضایت از عملکرد او در مورد مهیا کردن شرایط برای حضورش در جمع ملی پوشان با مسئولان تیم ملی صحبت خواهد کرد.
کروش در حال حاضر در آلمان به سر می برد و در حال مذاکره با دانیال داوری است.
به جز اردوی تیم ملی در امارات در ایام نوروز ملی پوشان بهار سال آینده اردویی دیگر برگزار می کنند.
28 اسفند طبق برنامه از پیش تعیین شده تیم ملی برای اردوی یک هفته ای راهی دوبی می شود چراکه تیم ملی کشورمان چهارم فروردین به کویت می رود و باید ششم فروردین رو درروی این تیم بازی کند پس از آن اعضای تیم ملی به تهران بر می گردند و بازیکنان برای ادامه مسابقات باشگاهی در اختیار تیم های خود قرار می گیرند.
اما این تمام برنامه های تیم ملی در بهار 1392 نیست چراکه خردادماه ملی پوشان مسابقات مقدماتی جام جهانی را در پیش دارند از این رو اواسط اردیبهشت اردویی برگزار می کنند و گویا لژیونرها با توجه به روزهای فیفا می توانند در این سه دیدار مقدماتی جام جهانی به تیم ملی را همراهی کنند و در اردو نیز همراه دیگران ملی پوشان باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها