کفاشیان : نمی‌توانیم خودمان را بچرخانیم چه برسد به AFC

از دادگان خواستیم بیاید اما او نخواست

اتفاقات زیادی ممکن است در مجمع رخ دهد باید دید تیم ملی به جام حجهانی می‌رود یا نه ولی قطعا تمایل شخصی‌ام این است که یک فرد مفید ریاست فدراسیون را بر عهده بگیرد.
کد خبر: ۵۴۶۸۳۲
از دادگان خواستیم بیاید اما او نخواست

علی کفاشیان در جمع خبرنگاران درباره ابطال انتخابات هیات فوتبال مازندران اظهار کرد: انتخابات مازندران برگزار شد. نامه‌ای از بازرسی کل کشور آمده که می‌گوید، روسای هیات‌ها نباید بازنشسته باشند. بحث ابطال انتخابات مازندران نیست. گفته‌اند، بهروان به عنوان سرپرست کار کند. ما هم خواستیم اگر این قانون برای همه هیات‌ها اعمال می‌شود، تبعیت کنیم.

وی درباره چرایی فرستاده نشدن مدارک شجاعی برای AFC هم گفت: بخش بین‌الملل فدراسیون اشتباه کرده است. از منطقه آسیای مرکزی یک نفر از بنگلادش رای آورده و عضو AFC است بنابراین منطقه آسیای مرکزی دیگر سهمیه‌ای برای معرفی یک زن دیگر ندارد. ما دیگر شانسی نداریم. من هم کاندیدا نشده‌ام.

کفاشیان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که چرا برای ریاست AFC کاندیدا نشده است، پاسخ داد: ما شرایطی که خودمان را بچرخانیم، نداریم وای به حال AFC

کفاشیان با بیان اینکه در مجمع استعفا می‌دهد، در پاسخ به پرسش ایسنا گفت: اگر دادگان بیاید جای خود را به وی می‌دهید یادآور شد: اتفاقات زیادی ممکن است در مجمع رخ دهد باید دید تیم ملی به جام جهانی می‌رود یا نه ولی قطعا تمایل شخصی‌ام این است که یک فرد مفید ریاست فدراسیون را بر عهده بگیرد. در زمانی که معاون ورزشی سازمان بودم دادگان را خیلی قبول داشتم. دادگان فردی صادق و متخصص است. ما از او خواستیم که در فدراسیون کمک کند. اما ایشان نخواستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها