صد کیلوگرم انواع مواد روانگردان شیشه روز گذشته در شهرستان فراهان استان مرکزی، کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۵۴۶۴۷۶

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عزیزالله ملکی، فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تولید مواد روانگردان شیشه در باغ ویلایی حوالی شهرستان فراهان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: با شروع تحقیقات، ماموران محل را شناسایی و زیرنظر گرفتند و در فرصتی مناسب در عملیاتی سریع و غافلگیرانه، سه مرد و یک زن را که در توزیع و عرضه این مواد نقش داشتند، دستگیر کردند. سرهنگ ملکی خاطرنشان کرد: در بازرسی از آشپزخانه‌ای که به همین منظور آماده شده بود، صد کیلوگرم انواع مواد روانگردان شیشه و تجهیزات و ادوات تهیه آن کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی همچنین از کشف 9کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان‌های شازند و دلیجان خبر داد و افزود: روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان شازند نیز در بازرسی از وسایل همراه مسافر یک‌دستگاه خودروی سواری، چهارکیلوگرم هروئین کشف کردند. وی با اشاره به عملیاتی دیگر که به کشف ماده مخدر تریاک در شهرستان دلیجان منجر شد، گفت: در محور ورودی شهرستان دلیجان نیز با هوشیاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، پنج کیلوگرم ماده مخدر تریاک که در بسته‌های میوه جاسازی شده بود، از دو مسافر اتوبوس کشف و ضبط شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها