فرماندار شهرستان سنندج گفت: تاکنون بیش از 818 میلیارد ریال تسهیلات در بخش های مختلف کشاورزی در سنندج به تصویب رسیده است.
کد خبر: ۵۴۶۴۴۶
تصویب 818 میلیارد ریال تسهیلات کشاورزی در سنندج

ولی الله میرزایی اصل بعد از ظهر امروز در چهاردهمین جلسه طرح توسعه کشاورزی شهرستان سنندج اظهار داشت: به منظور تسریع در توسعه بخش کشاورزی شهرستان و در قالب طرح توسعه کشاورزی بیش از هزار و 952 طرح با اعتبار 818 میلیارد و 200 میلیون ریال به تصویب رسیده است.
 
وی افزود: با تحقق کامل این طرح ها زمینه ایجاد و تثبیت شغل برای دو هزار و 628 نفر از افراد جویای کار شهرستان فراهم می شود.
 
فرماندار سنندج ادامه داد: در این راستا تاکنون مبلغ 133 میلیارد و 890 میلیون ریال به منظور اجرای 619 طرح پرداخت شده که زمینه تثبیت و ایجاد شغل برای 860 نفر فراهم شده است.
 
میرزایی اصل در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم تشکیل تعاونی های بهره بردار با عضویت متقاضیان اجرای طرح های کشاورزی یادآور شد: واگذاری طرح های کشاورزی به بخش تعاونی موجب تسریع در انجام، ارتقاء کیفیت کار و کاهش بسیاری از هزینه ها می شود.
 
وی با انتقاد از طولانی شدن مدت رسیدگی به پرونده ها در بخش پرداخت تسهیلات کشاورزی شهرستان در بانک های عامل، بیان کرد: همه متولیان بخش کشاورزی شهرستان و نیز اعضاء  کارگروه باید توان خود را برای شناسایی پتانسیل ها و تصویب طرح های جدید به منظور توسعه و تقویت بخش کشاورزی به انجام برسانند.
 
فرماندار سنندج گفت: باید تلاش شود در مدت باقی مانده تا پایان سال و پیش از برگشت اعتبارات اختصاص یافته با پرداخت تسهیلات زمینه اجرای طرح های مصوب فراهم شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها