درهمراهی با تروریست ها؛

حمایت غرب از ادامه کشتار مردم سوریه

انتقاد شدید مسکو از تصمیمات نشست رم

یک روز پس از آنکه آمریکا و کشورهای حامی تروریست‌های مسلح وابسته به جبهه النصره و شورشیان مسلح اعلام کردند که به این گروه‌ها کمک‌های مالی و تسلیحاتی خواهند کرد، از مسکو خبر می‌رسد که مقامات روس از این ایده و رفتار به شدت انتقاد دارند.
کد خبر: ۵۴۵۵۰۹
انتقاد شدید مسکو از تصمیمات نشست رم

 به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از خبرگزاری رویترز، روسیه اعلام کرد قطعنامه‌ها و تصمیم‌هایی که در کنفرانس دوستان سوریه در رم اتخاذ شد، مخالفان بشار اسد را تشویق به تلاش برای سرنگونی دولت می‌کند.

آلکساندر لوکاشویچ سخنگوی وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد تصمیم‌هایی که در کنفرانس رم گرفته شد همچنین سخنانی که در آنجا رد و بدل شد از نظر روحی و متنی مخالفان تندروی دولت سوریه را به شکل مستقیم تشویق به رسیدن به حکومت از طریق اعمال زور می کند.

کنفرانس دوستان سوریه که در رم برگزار شد تنها با وعده کمک‌های مالی و ارسال برخی اقلام نظامی به پایان رسید. گفته می‌شود که ترکیه و قطر تلاش بسیاری کرده‌اند تا آمریکا را وادار به دخالت در سوریه و بر هم زدن اصل گفت‌وگوی نظام با مخالفان مسلح کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمودی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
۰
۰
جامعه جهانی و سازمان ملل باید جلوی این رفتار دوگانه را بگیرند ..... نمی شود حماس - حزب الله - ملت بحرین و.... كه برای آزادی از اشغالگری یا حكومت های پادشاهی و مستبد مبارزه می كنند تروریست معرفی شده و از آنها حمایت نشود ولی برعكس از القاعده سوریه ( جبهه النصره ) - منافقین ایران - حكومتهای مستبد عربی خلیج فارس حمایت كرد .

نیازمندی ها