رئیس سازمان حج و زیارت:

برای اعزام عمره محدودیتی نداریم

رئیس سازمان حج و زیارت: برای اعزام عمره هیچ محدودیتی نداریم و به قدر امکانتمان اعزام می کنیم.
کد خبر: ۵۴۴۸۹۴
برای اعزام عمره محدودیتی نداریم

به گزارش واحد مرکزی خبر، حجت‌الاسلام سید احمد موسوی در دومین همایش متمرکز زائران حج عمره مفرده که عصر امروز در قم برگزار شد گفت: زائرین قبور ائمه در مدینه باید با عمل به آداب زیارت، در شهر مقدس احترام شخصیت پیامبر را حفظ کنند.

موسوی خدماتی که در عربستان به زائرین ایرانی داده می شود، بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: همه اقدام و برنامه ریزی ما در عربستان برای آسایش و رفاه زائرین است تا از این فرصت بدون دغدغه بهترین استفاده را ببرند.

رئیس سازمان حج بااشاره به حذف سهمیه‌ها و مقاومتش در برابر انتقادها گفت: قرار است هفته آینده با وزیر حج عربستان دیدار داشته باشیم و ما برای اعزام عمره هیچ محدودیتی نداریم اما ما سهمیه‌ها را حذف کردیم چراکه این سفر حق مردم است چرا باید یک نفر سه الی چهار بار به حج برود اما یکنفر تا آخر در آرزوی زیارت خانه خدا باشد من بشدت و محکم در مقابل انتقادهایی که در رسانه‌ها شده است مقاومت می کنم و گفته ام هرقدر امکانات بدهند ما زائر اعزام می کنیم.

وی همچنین با اشاره به افزایش قیمت‌ها گفت: عمده این گرانی‌ها ربطی به سازمان حج ندارد و از اختیار ما خارج است مثلا قیمت بلیت هواپیما از 500 هزار تومان رسیده است به یک میلیون تومان همچنین هزینه تغذیه زوار نیز رشد زیادی داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها