آغاز تمرینات تیم ملی والیبال

ظریف مصدوم شد ، معروف تشویق

شاید صعود کردیم

معروف:لیگ جهانی صبر و حوصله می خواهد

بعد از حذف شهرداری ارومیه از لیگ برتر والیبال حالا ستاره های این تیم از لیگ جهانی می گویند.
کد خبر: ۵۴۴۲۵۶
معروف:لیگ جهانی صبر و حوصله می خواهد

جام جم ؛ هیلدا حسینی خواه/ شهرداری ارومیه که با هدف قهرمانی به این فصل از رقابت‌های لیگ برتر والیبال گام گذاشته بود، با عنوان پنجمی از این رقابت‌ها خداحافظی کرد. سعید معروف، پاسور ملی‌پوش این تیم بر خلاف حاشیه‌های مختلف و متعددی که در لیگ این فصل به چشم می‌خورد سعی می‌کند با دوری از این حاشیه‌های نامطلوب، تمرکز بیشتری روی هدف بزرگ خودش داشته باشد؛ هدفی به‌نام لیگ جهانی.

با این لیگ می‌توان تیمی آماده را برای حضور در لیگ جهانی شکل داد؟

بله، البته ما در گروه سختی قرار گرفته‌ایم و در اولین تجربه‌مان در لیگ جهانی باید به مصاف قدرتمندترین تیم‌های دنیا برویم. با وجود سختی کار، تیم از پیش باخته‌ای نیستیم.

کسب حتی یک پیروزی در لیگ جهانی کار بسیار سختی به نظر می‌رسد، این‌طور نیست؟

می توانیم در برخی بازی‌ها نتیجه را به نفع خودمان رقم بزنیم. باید ببینیم تیم‌های دیگر چه کار می‌کنند و چه بازیکنانی را با خود به لیگ جهانی می‌آورند.

تیم ملی والیبال را در مرحله دوم لیگ جهانی می‌بینید؟

با توجه به این‌که لیگ جهانی اولین تجربه ماست و نحوه برگزاری رقابت‌ها نیز نوین و تغییر یافته است نباید چنین انتظاری داشت. ما برای شرکت کردن در لیگ جهانی مشکلات زیادی خواهیم داشت که صدور روادید از سوی کشور میزبان یکی از این مشکلات خواهد بود. از طرف دیگر باید سفرهای طولانی مدت را تحمل کنیم.

در زمینه برنامه‌ریزی برای حضور موفقیت آمیز تیم ملی در لیگ جهانی، تعلل صورت گرفته است.

هنوز زمان کافی برای برنامه‌ریزی در اختیار داریم. فعلا تمرکز باید روی لیگ باشد، اما تیم ملی هم نباید فراموش شود. اعتقاد دارم نگاه‌ها باید حرفه‌ای‌تر شود تا شرایط ایده‌آلی برای حضور در لیگ جهانی به وجود بیاید.

ولاسکو می‌تواند از عهده لیگ جهانی بربیاید؟

بله، خوشبختانه او قراردادش را تمدید کرده تا خیالمان راحت شود. البته ما خودمان در سطح کشور مربیان بسیار خوبی داریم که در چند سال اخیر بخوبی پیشرفت کرده‌اند و از عهده کارهای سخت برآمده‌اند، اما لیگ جهانی عرصه متفاوتی است و فاکتورهای دیگری غیر از معیارهای فنی می‌طلبد که ولاسکو آنها را دارد.

حرف پایانی.

تیم ملی والیبال توانایی این را دارد که توقعات جامعه والیبال را برآورده کند، البته به شرط آن‌که برای بازیکنان تیم ملی دلگرمی بزرگی به وجود بیاید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها