سارق حرفه‌ای یک ماه درباره سرقت از خانه روبه‌روی بیمارستانی که در آن بستری بود، نقشه کشید، اما هنگام سرقت، مالک ساختمان سررسید و او را تحویل پلیس داد.
کد خبر: ۵۴۳۶۸۱
سارق ، به کفن صاحبخانه هم رحم نکرد

به گزارش پایگاه پلیس، اولین شب اسفند امسال، یکی از گشت‌های انتظامی کلانتری 102 پاسداران، در محدوده استحفاظی خود بودند که شخصی به آنها مراجعه و عنوان کرد ساعتی پیش، هنگام ورود به منزل پدری‌اش متوجه شده در خانه باز است و وقتی وارد حیاط خانه ویلایی شده، مشاهده کرده پشت در ورودی راهرو، مقداری وسایل چیده شده تا کسی نتواند وارد خانه شود.

این شخص ادامه داد، با فشار، در خانه را باز کرده و دیده است چند صندلی پشت در وجود دارد و وسایل منزل نیز به‌هم ریخته و در همین زمان ناگهان فردی به سمت تراس ساختمان فرار کرده و پس از پریدن به حیاط، سعی کرده از پارکینگ وارد کوچه شود که با فریادهای وی و کمک اهالی محل پیش از سوار شدن به موتورسیکلتش، دستگیر شد.

سرهنگ امانی، رئیس کلانتری 102 پاسداران افزود: در پی این شکایت، ماموران به محل مراجعه و این سارق را که از سوی شهروندان گرفتار شده بود، به کلانتری منتقل کردند.

وی اضافه کرد: موتورسیکلت متهم نیز با هماهنگی به پارکینگ منتقل و در تحقیق از وی که ایمان نام داشت، مشخص شد او یکی از سارقان سابقه‌دار است که در نبود مالک ساختمان، برای سرقت وارد خانه شاکی شده است.

متهم اعتراف کرد، یک ماه قبل در بیمارستانی که روبه‌روی همان خانه ویلایی قرار دارد، بستری شده و در همان مدت متوجه شده است که در این خانه کسی زندگی نمی‌کند و با توجه به این ‌که دیوارهای ساختمان کوتاه بوده، نقشه سرقت از این خانه را در همان مدت بستری شدن در بیمارستان، طراحی کرده است.

وی یادآور شد، پس از ترخیص از بیمارستان با موتورسیکلتش به آنجا مراجعه کرده و پس از پریدن از دیوار کوتاه خانه، به آنجا وارد شده و اموال باارزش منزل را سرقت کرده، اما از بخت بدش در همان زمان مالک ساختمان سررسیده و او گرفتار شده است.

این در حالی بود که در بازرسی از وسایل همراه متهم 200 هزار تومان وجه نقد، چند جعبه جواهرات تزئینی، قاب‌های تزئینی قیمتی، بشقاب‌های تزئینی، یک عدد ساک متعلق به مالک شامل لوازم کفن و دفن و کلکسیون تسبیح‌های قیمتی کشف شد.

با اعتراف متهم و شکایت مالباخته، پرونده‌ای تشکیل و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد. تحقیقات درباره سرقت‌های احتمالی دیگر و سوابق متهم ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها