برنامه شاخص های ساماندهی امور جوانان در سی و پنجمین جلسه شورای عالی امور جوانان به ریاست دکتر احمدی نژاد مطرح و به تصویب رسید.
کد خبر: ۵۴۳۶۴۵
برنامه شاخص‌های ساماندهی امور جوانان تصویب شد

به گزارش روز شنبه جام‌جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در سی و پنجمین جلسه شورای عالی امور جوانان، گزارشی اجمالی از نحوه اجرای ماده 41 قانون برنامه پنجم پیشرفت و عدالت و سند مربوط به تدوین شاخص های پایش عملکرد دستگاه ها در خصوص جوانان ارائه شد و به تصویب اعضای شورا رسید.

در این جلسه همچنین اصلاحات آیین نامه اجرایی جشنواره حضرت علی اکبر (ع) و نیز پیشنهادات وزارت ورزش و جوانان مربوط به اصلاح آیین نامه شورای هماهنگی تشکل های سراسری مطرح و به تصویب رسید.

ارائه گزارشی از وضعیت و آمار ارائه تسهیلات ازدواج جوانان دستور دیگر این جلسه بود که رییس جمهور بر پیگیری این موضوع از طریق بانک مرکزی تاکید نمود.

رییس جمهور در این جلسه با قدردانی از زحمات انجام شده برای تهیه و تدوین سند شاخص های ساماندهی امور جوانان از اعضای کمیته تدوین این سند خواست تا گزارش های پایش انجام شده از وضعیت ساماندهی امور جوانان را در دسته بندی های کلان تر بر اساس 5 تا 6 شاخص جمع بندی و به دستگاه ها ارائه نمایند تا امکان ارزیابی واقعی برای دستگاه ها از عملکرد خودشان وجود داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها