با تلاش هیئت مدیره پرسپولیس ؛

رویانیان و کفاشیان در فاز آشتی!

حمله های جدید رویانیان به داوران؛

رویانیان: دپارتمان داوری را در دو هفته درست می کنم

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، مدیریت فدراسیون فوتبال را مقصر مشکلات داوری دانست و گفت: اگر دو هفته دپارتمان داوری را به من بدهند درستش می‌کنم.
کد خبر: ۵۴۳۵۸۲
رویانیان: دپارتمان داوری را در دو هفته درست می کنم


محمد رویانیان اظهار کرد: من صحبتی با حسین عسگری ندارم، چرا که از نظر بنده او یک متخلف است و باید به تخلفش رسیدگی شده و در مراجع ذیصلاح هم پاسخگو باشد. هر چند فعلا ما امیدی به مراجع ذیصلاح هم نداریم! روی سخنانم با ریاست فدراسیون فوتبال است و اوست که باید پاسخگوی این مشکلات باشد.
رویانیان افزود: آیا باید در یک بازی دو مربی تیم ما را به ناحق اخراج کنند؟ آیا باید در همین بازی سه آفساید اشتباه به ضرر تیم ما اعلام شود؟ آیا باید یک بازیکن تاثیرگذار ما را برای این مسابقه و بازی‌های بعدی محروم کنند؟ آیا مسئولان این سوت‌های پی در پی داور در طول بازی که وقفه‌های زیادی ایجاد کرده بود را ندیدند؟ انگار آن وقفه‌ها برای تخریب تیم ما بود؟! آیا همه این‌ها دلیل کافی برای اعتراض ما نیست آقای کفاشیان؟! آیا دپارتمان داوری فدراسیون‌تان، این‌ها را ندیده است؟ واقعا این طوری چرتکه می‌اندازند؟

رویانیان در پاسخ به این سوال که آیا بحث کناره‌گیری پرسپولیس از لیگ و جام حذفی را جدی گفته‌اید؟ به ایسنا گفت: با این وضعیت اگر نباشیم بهتر است. آدم عاقل با این اوضاع چه می‌کند؟ ما طی این هفته‌ جلسه هیات مدیره داریم و این موضوع را در آن مطرح خواهیم کرد. واقعا با بلاهایی که سر پرسپولیس می‌آورند چرا باید بمانیم و تلاش بیهوده کنیم. برگزاری هر بازی در ورزشگاه آزادی هزینه‌های هنگفتی دارد. سفرهای و موارد دیگر همه هزینه بر است. حال تصور کنید این‌ها را انجام دهیم و سر تیم را ببرند، آن وقت چه فایده‌ای دارد؟ مشکل اینهاست. این مشکلات الان برای پرسپولیس به وجود نیامده، بلکه چند سال است پرسپولیس با آن دست به گریبان بوده و ببینید در لیگ‌های قبل چندم شده است.

وی در واکنش به این که علت این موضوع چیست؟ به ایسنا گفت: علت همان مافیای پشت پرده است که آنها را بعدا بازگو خواهم کرد، چون نمی‌خواهم حرف‌هایی بزنم که لیگ به هم بریزد. نمی‌خواهم برای فدراسیون و این فوتبال که افراد زیادی در آن مشغول به کار هستند مشکل ایجاد کنم. می‌خواهم پخته و حساب شده در آینده همه چیز را با اسناد و مدرکی که دارم، مطرح کنم.

رویانیان در پاسخ به این سوال که مگر کنار کشیدن تیم از حیطه اختیارات مدیرعامل یک باشگاه است و به این آسانی‌ها ممکن می‌شود؟ اظهار کرد: من پای این موضوع ایستاده و ضمن طرح آن در جلسه هیات مدیره، قطعا راهکارهای قانونی این موضوع را بررسی کرده و سعی می‌کنیم بهترین تصمیم را بگیریم. اصلا مسئولان باید بپرسند که چه شده من این حرف‌ها را مطرح می‌کنم؟ ما چگونه می‌توانیم اعتراض خودمان را بیان کنیم و باز هم شاهد وجود مشکلات و ضعف‌های بارز باشیم. اکنون وزارت ورزش و جوانان و رییس فدراسیون باید پاسخگوی این وضع فوتبال باشند.

وی اضافه کرد: مگر می‌شود رییس تشکیلات داوری این همه ضعف‌های یک داور را نبیند؟! اصلا همین آقای صالحی، داور بازی مگر به خاطر قضاوتش در بازی ملوان و داماش محروم نشده بود، پس چرا بعد از محرومیتش قضاوت بازی پرسپولیس را به او دادید؟ بازی که 70 میلیون نفر آن را می‌بینند. یک اشتباه از سوی داور می‌تواند سرنوشت یک تیم را تغییر دهد. با یک اشتباه اگر در فینال باشد تمام هزینه‌هایی که برای یک سال صرف تیم شده از بین می‌رود. چرا اشتباهات داوری را این طور توجیه می‌کنید؟ ! شما اصل را بر اشتباه داوری می‌گذارید، در حالی که باید اصل بر سلامت و اشتباه نکردن داوران باشد. اینها به این خاطر است که شما سیستم‌ ندارید و بلد نیستید داوری را مدیریت کنید؛ بیایید من مدیریت را یادتان دهم؛ دو هفته‌ دپارتمان داوری را به من بدهید تا درستش کنم.

وی با انتقاد افزود: اتفاقا شما به داوران توهین می‌کنید. شما حرمت آنها را می‌شکنید، نه باشگاه‌ها! داور اشتباه می‌کند آن وقت با قدرت از او دفاع می‌کنید. داور محروم می‌شود و بلافاصله بعد از اتمام محرومیتشم، قضاوت چنین مسابقه‌ سگنینی را به او می‌دهید.

رویانیان درباره موضوع پرتاب سنگ و اشیا در ورزشگاه بندرعباس، توضیح داد: من نوکر مردم بندرعباس و هرمزگان هم هستم. اصلا اگر هر چیزی که پرتاب شده و فحشی که داده شده بر سر من! من برای این استان برنامه دارم و می‌خواهم به مردم آن منطقه که واقعا دوستشان دارم خدمت کنم. من از آنها و حتی باشگاه آلومینیوم ناراحت نیستم، بلکه از مرکز کار فوتبال یعنی همین فدراسیون ناراحتم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در انتهای این گفت و گو درباره شایعه شکایت شرکت اپل از پرسپولیس به ایسنا گفت: مسئولیت قرارداد کاملا بر عهده بنده بوده و تاکنون هم هیچ شکایتی به دستم نرسیده است.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها