فرماندار شهرستان فارسان گفت: همزمان با 22 اسفند ماه یاد 220 شهید این شهرستان گرامی داشته می‎شود.
کد خبر: ۵۴۲۷۳۵
یادواره شهدای شهرستان فارسان برگزار می‎شود

بهروز مردانی‌نژاد امروز اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین ضروریات جامعه امروزی است که باید تا می‎توان در این راستا تلاش کرد.

وی برگزاری یادواره شهدا را از مهمترین راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برشمرد و گفت: بر همین اساس ضروری است تا با برگزاری این یادواره‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی و ارزشی فاخر این فرهنگ را بیش از پیش در جامعه ترویج کرد.

مردانی‌نژاد از برگزاری یادواره شهدای این شهرستان همزمان با 22 اسفندماه سال جاری خبر داد و افزود: شهرستان فارسان 220 شهید دوران دفاع مقدس را به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده که این نشان از حضور پررنگ مردم این شهرستان در صحنه‌های مهم و حساس کشور دارد.

فرماندار شهرستان فارسان ادامه داد: در راستای اجرای این یادواره تاکنون چندین جلسه در شهرستان تشکیل شده و کمیته‌های ذی‎ربط مشخص و وظایف آن‌ها ابلاغ شده است.

مردانی‎نژاد بر ضرورت گرامی‌داشت هرچه بیشتر مقام والای شهیدان در جامعه تاکید کرد و گفت: در همین راستا در این شهرستان برنامه‌های ویژه‌ای اجرا می‎شود که سرکشی و دیدار مستمر از خانواده شهدا یکی از این برنامه‌هاست.

وی، شهید سهراب نوروزی را شهید شاخص این شهرستان اعلام کرد و افزود: این در حالی است که شهید نوروزی نه تنها در استان بلکه در سطح کشور یکی از شاخص‌ترین شهیدان دفاع مقدس به شمار می‎رود.

فرماندار شهرستان فارسان با اشاره به برنامه‌های جنبی برگزاری یادواره شهدا این شهرستان، تصریح کرد: برپایی نمایشگاه و بازسازی عملیات والفجر 10 از مهم‌ترین این برنامه‌هاست.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها