یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز شبانکاره برگزار شد

در آیینی باشکوه با حضور مردم و مسئولان، یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز شبانکاره برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۲۹۹۵
یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز شبانکاره برگزار شد

حجت‌الاسلام عبدالرسول حمادی امام جمعه شبانکاره ‌در این آیین اظهار داشت: شهدا با تقدیم جان خود برای حفظ اسلام زحمات زیادی کشیدند و بدون تردید سربلندی و عظمت امروز ایران اسلامی درجهان ثمره خون همین شهداست.

وی افزود: پاسداشت خون شهدا وظیفه همه مردم و مسئولان است و باید در راستای تبیین اهداف و آرمان‌های والای شهدای اهتمام ورزیم.

وی اضافه کرد: شهدا برای تثبیت نظام اسلامی و برای حفظ ارزش‌ها جان خود را با فداکاری و ایثار تقدیم کردند و بر ماست که پاسدار خون این عزیزان باشیم.

امام جمعه شبانکاره یادآور شد: دانش‌آموزان با تلاش در راه تحصیل علم و دانش می‌توانند در دیگر عرصه‌ها به مقابله با دشمن بپردازند.

حمادی بیان کرد: دشمن امروز تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را شدت بخشیده و برپایی این گونه مراسمات گامی در مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شبانکاره نیز اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا یکی از بهترین راه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

مرتضی دریاییان افزود: ترویج فرهنگ ارزشی در مدارس و دانشگاه‌ها امری ارزنده و مهم است و نباید غفلت کنیم و باید جوانان را با آموزه‌های اسلامی آشنا کنیم.

وی بیان کرد: شهدای فرهنگی و شهدای دانش‌آموز نقش بسیار ارزشمندی در حفظ اسلام و نظام داشته‌اند و تکریم خانواده شهدا موجبات شادی روح شهدا می‌شود.

در این آیین از خانواده شهدای فرهنگی و دانش‌آموز شبانکاره تجلیل به عمل آمد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها