درباره کسب تجربه‌های مختلف در مدارس

جای خالی تجربه

رییس جمهور در نامه ای به رهبر معظم انقلاب:

دلبستگی و ارادت اینجانب به جنابعالی همیشگی است

رییس جمهور در نامه ای به رهبر معظم‌انقلاب با تاکید بر اینکه دلبستگی و ارادت اینجانب و اعضای محترم دولت به جنابعالی همیشگی است تصریح کرد: اینجانب و همکارانم در دولت تا آخرین لحظات مسئولیت دلبسته به ارزش های انقلاب اسلامی کمر بسته خدمت به کشور و مردم خواهیم بود.
کد خبر: ۵۴۱۷۳۶
دلبستگی و ارادت اینجانب  به جنابعالی همیشگی است

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، متن کامل پیام دکتر محمود احمدی نژاد بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)

مقام معظم رهبری

با سلام و تحیت

عطف به بیانات حضرتعالی در روز شنبه 91.11.28 به استحضار می رساند که اینجانب و همکارانم در دولت تا آخرین لحظات مسئولیت دلبسته به ارزش های انقلاب اسلامی کمر بسته خدمت به کشور و مردم خواهیم بود و اطمینان می دهم که همه تلاش ما به عنوان خادمان ملت ، در مسیر اعتلای کشور و رفع مشکلات کشور خواهد بود و کوچکترین قدمی برخلاف مصالح کشور بر نخواهیم داشت .

دلبستگی و ارادت اینجانب و اعضای محترم دولت به جنابعالی همیشگی است. دوام سلامت و توفیقات حضرتعالی را از ایزدمنان مسئلت دارم.

محمود احمدی نژاد

newsQrCode
برچسب ها: نامه
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
مهدی
-
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
۰
۰
دكترجون دوستت دارم.
محسن
-
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
۰
۰
به عمل كار برآید
طاها
-
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۳۰
۰
۰
رییس جمهور بایستی از ملت و مقام معظم رهبری عذرخواهی كند . این حداقل كاری است كه جهت جبران كار ناشایستی كه در مجلس انجام داد و موجبات آزرده خاطر نمودن مقام معظم رهبری و ملت ایران را فراهم نمود ، باید انجام دهد.
صمد
-
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۳۰
۰
۰
اصول گرا و اصلاح طلب كندرو تند رو چپ راست همه باید مطیع رهبر باشند تا كشور مان مثل كشورهای دیگر آسیب نبیند چنانچه امام (ره) فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا كشورتان آسیب نبیند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
۰
۰
دكتر احمدی نژاد رییس جمهوری مردمی با ایمان و از جنس ناب مردم...

نیازمندی ها