ششمین روز بیست‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، دوشنبه 30 بهمن ماه با اجرای 9 کنسرت و نمایش یک فیلم به پاپان می‌رسد.
کد خبر: ۵۴۱۷۱۷
برنامه‌های آخرین روز جشنواره موسیقی فجر

در این روز تالار وحدت میزبان دو اجرا خواهد بود. ساعت 18:30  ارکستر سمفونیک تهران به رهبری نادر مرتضی‌پور و با خوانندگی سالار عقیلی  و ساعت 21 رسیتال کنترباس با نوازندگی  رنو گارسیا فونس نوازنده مشهورکنترباس فرانسوی به روی صحنه خواهند رفت.

سالن رودکی در ساعت 18:30 اجرای ارکستر موسیقی نو و ساعت 21 اجرای گروه هندی آوای زمین را خواهد داشت.

در این روز در فرهنگسرای ارسباران ساعت 18:30 گروه راه سوم به سرپرستی آرمان عامری و ساعت 21 اجرای گروه همنوازان نی‌داوود به سرپرستی پویان‌بیگلر در بخش نسلی دیگر روی صحنه می‌روند.

ساعت 19 در پژوهشکده فرهنگ و هنر گروه سماع قزوین به سرپرستی فریدون محمدبیگی و گروه خیام کرمانشاه به سرپرستی  سامان یزدانی‌پور در بخش رقابتی اجرا خواهند داشت. آخرین اجراهای بخش پاپ این دوره از جشنواره در دو ساعت 18:30 و  در 21:30 سالن میلاد مختض محسن یگانه است.

آخرین فیلم مستند موسیقی  به پخش فیلم موسیقی مذهبی آروو پرت و هنری گورتسکی به کارگردانی سایمون براتون و فیلم «صدا و سکوت» به کارگردانی پیتر گویر و نوربرت ویدمر اختصاص دارد که به دلیل استقبال مخاطب برای روز آخر مجددا تکرار می‌شود. پخش مجدد این  فیلم‌ها با تلاش مجدد مسولان جشنواره برای کسب رضایت کارگردانان این دو اثر برای اکران دوباره  صورت گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها