دبیر کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی:

جامعه نیازمند آرامش است

رهبر معظم انقلاب:

متهم کردن دو قوه بخاطر یک سند اثبات نشده خلاف شرع است دفاع رئیس مجلس مقداری زیاده‌روی بود

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در دیدار مردم تبریز و در بیانات مهمی با اشاره به اتفاقاتی که در مجلس و در روز استیضاح افتاد فرمودند؛این که رئیس یک قوه به خاطر یک سند اثبات نشده دو قوه دیگر ا متهم کند، خلاف شرع و قانون و تضییع حقوق مردم است.
کد خبر: ۵۴۱۱۳۰
متهم کردن دو قوه بخاطر یک سند اثبات نشده خلاف شرع است دفاع رئیس مجلس مقداری زیاده‌روی بود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای ایشان در این دیدار که به مناسبت 29 بهمن سالروز قیام مردم تبریز انجام شد،تأکید کردند؛مردم آرامش اخلاقی و روانی می‌خواهند.بنده فعلاً نصیحت می‌کنم.

رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از سخنانشان فرمودند؛اصل استیضاح در مجلس غلط بود، آن هم با دلیلی که مربوط به آن وزیر نیست.دفاع رئیس محترم مجلس هم از خودش مقداری زیاده روی بود و لزومی نداشت.

ایشان در بخش دیگری از سخنانشان درباره مسائل هسته‌ای تأکید کردند؛ما عقیده داریم سلاح هسته‌ای باید محو شود و نمی‌خواهیم سلاح هسته‌ای بسازیم اما اگر این عقیده را نداشتیم و تصمیم داشتیم که سلاح هسته‌ای داشته باشیم،هیچ قدرتی نمی‌توانست جلوی ما را بگیرد.

مشروح سخنان ایشان به زودی منتشر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
مهرشاد
-
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
۰
۰
رهبر با بصیرت كه می گن یعنی این.من به خاطر داشتن همچین رهبری، به خودم می بالم. انشاءا... كه خدا اونایی كه عقل توی كله شون نیست رو خودش هدایت می كنه.
مهدی سروآزاد
-
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
۰
۰
سخنان رهبر انقلاب واقع بینانه است قوای سه گانه باید این سخنان را جدی بگیرند
هاشمی فر
-
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
۰
۰
جام جم سانسور نكن ما احمدی نژاد را دوست داریم.
ابوالفضل
-
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
۰
۰
واقعا باید ملت ایران به این رهبر بصیر و حكیم كه سخنان حكیمانه و پدرانه را ابراز میكند بخود ببالدمن نمی توانم و زبانم قاصر است كه احسنت بگویم ولی باید خدا را شاكر باشیم كه ما را نعمت داده نعمت والا
استوان
-
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
۰
۰
رهبر با بصیرت كه می گن یعنی این.من به خاطر داشتن همچین رهبری، به خودم می بالم.

نیازمندی ها