عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: باید در مورد ایراداتی که به اساسنامه گرفته‌اند بررسی‌های لازم را به عمل آورده و خیلی فوری به آنها بپردازیم.
کد خبر: ۵۴۰۸۵۲
شهنازی: باید ایرادهای IOC به اساسنامه کمیته المپیک را فوری بررسی کنیم



شاهرخ شهنازی در خصوص تأیید نشدن اساسنامه کمیته ملی المپیک توسط IOC گفت: خبری که منتشر شد خیلی کلی است و حقیقتا از متن نامه اطلاع دقیقی ندارم. ایرادها مشخص نیست و باید نامه را بخوانم تا ایرادها را ببینم و در واقع مشخص شود که ایرادهای ماهیتی کدام‌ها هستند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود روسای قبلی فدراسیون‌ها باید در مجمع کمیته ملی المپیک حاضر شوند، ادامه داد: ابتدا باید ببینیم روی چه مسائلی ایراد گرفته و باید سعی کنیم آنها را رفع کنیم. بحث حضور رؤسا یک موضوع کلی بود که از اول هم وجود داشته است و چیز جدیدی نیست. معتقدم باید روی ایراداتی که گرفته‌اند بررسی‌های لازم را به عمل آورده و خیلی فوری به آنها بپردازیم.
شهنازی در خصوص برگزاری مجمع کمیته ملی المپیک گفت: این مجمع، مجمع عمومی و عادی است، من چون نامه را نخوانده‌ام نمی دانم که آیا در مورد مجمع هم ایرادی گرفته شده است یا خیر. معتقدم هر حرفی زده شود یک آثاری را به همراه دارد و در این خصوص باید دقت کرد.
عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در پایان در خصوص شایعه معطل کردن زمان برگزاری مجمع انتخاباتی تا برگزاری آن پس از انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: بحث شایعه نیست وقتی نامه می‌آید باید بر اساس نامه صحبت کنیم و روی آن قضاوت داشته باشیم در واقع باید نظر دقیق کمیته بین‌المللی المپیک را ببینیم و بعد نظر بدهیم.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها