گرفتاری مادر بزرگ زیر رادیاتور

یک پیرزن 80 ساله در پی زمین خوردن در آپارتمانش مدت سه روز گرسنه و تشنه زیر رادیاتور شوفاژ گرفتار شده بود.
کد خبر: ۵۴۰۷۴۴
گرفتاری مادر بزرگ زیر رادیاتور

گرفتاری مادر بزرگ زیر رادیاتور

این ماجرا که در شهر آنسی فرانسه رخ داد از بعد از ظهر جمعه شروع  و در روز دوشنبه خاتمه یافت. پیرزن در آپارتمانش با سر زمین خورد و سرش در زیر رادیاتور شوفاژ گیر کرد.

پیرزن که کاملا بی حرکت شده بود به غیر از فریاد زدن برای مطلع کردن همسایه مجاور کاری از دستش ساخته نبود. اما همسایه برای تعطیلات آخر هفته در آپارتمانش حضور نداشت.

زن 80 ساله سه روز بدون آب و غذا زیر شوفاژ گرفتار بود. تا اینکه روز دوشنبه همسایه که به خانه بازگشته بود صدای فریاد ضعیف پیرزن را شنید و با آتش نشانی تماس گرفت.

پیرزن به دلیل از دست دادن آب بدن در بیمارستان بستری شد. او با چند خراش و کبودی از جمله در چشم چپ از این سانحه نادر جان سالم بدر برد.

فتق نداشت ، باردار بود



لیندا آکلی 44 ساله به بیمارستانی در شهر جکسون ایالت مینه سوتا مراجعه کرد زیرا تصور می کرد که دچار بیماری فتق شده است.

اما تصور لیندا کاملا غلط بود. وی 15 ساعت بعد صاحب یک نوزاد دختر سالم 4.5 کیلوگرمی شد. مایک همسر لیندا گفت: اغلب مردم 9 ماه خود را برای تولد یک کودک آماده می کنند اما برای من این مدت فقط چند ساعت طول کشید.

لیندا تا آخرین لحظات از بارداری اش بی خبر بود زیرا به دلیل عفونتی ناشی از یک جراحی  شکم در دو سال قبل هرگز فکر نمی کرد که بتواند صاحب فرزندی شود.

یک هفته قبل از آن لیندا از درد ناشی از نفخ معده پزشکش را مطلع کرد. پزشک به او گفت که امکان دارد دچار بیماری فتق شده باشد و او را برای آزمایش های لازم به بیمارستان فرستاد.

پس از سونوگرافی به او گفته شد که باردار است و ظرف دو سه هفته آینده زایمان خواهد کرد. در دومین سونوگرافی مشخص شد که دوره بارداری به پایان رسیده و همان روز لیندا با عمل سزارین نوزاد خود را به دنیا آورد.

مایک و لیندا که تاکنون صاحب فرزند نشده بودند نام این دختر کیمبرلی گذاشته اند.

صندوقدار خرید دوستانش را حساب نمی کرد



یک دختر دانشجوی شهر لیژ بلژیک  که به عنوان صندوقدار در سوپرمارکت زنجیره ای ماکرو دو آلور کار می کرد عمدا برخی خریدهای دوستانش را فراموش می کرد که حساب کند.

جمع مبلغی که او در طول سه ماه حساب نکرده بود به 32 هزار یورو بالغ شد.

مدیریت سوپرمارکت که به او مشکوک شده بود وی را تحت نظر قرار داد. تا اینکه یک روز دو دوستش با کالاهایی به ارزش 2261 یورو اما با یک فاکتور 182 یورویی قصد خروج از فروشگاه را داشتند توسط ماموران دستگیر شدند. صندوقدار فراموشکار نیز به دوستان بازداشت شده اش پیوست.

دادگاه شهر لیژ صندوقدار فراموشکار را به  18 ماه زندان و دو دوستش را به انجام 150 ساعت کار مجانی در این سوپرمارکت محکوم کرد. مترجم بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها