رئیس فدراسیون فوتبال در حالی می‌خواهد نامزد ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا شود که در عین حال تصریح دارد با تشکیل مجمع فدراسیون از مسئولیت خود استعفا می‌کند.
کد خبر: ۵۴۰۷۰۵

علی کفاشیان در پایان جلسه دیروز اعضای فدراسیون فوتبال گفت: AFC برای گرفتن تصمیم در مورد مسائل مختلف فوتبال از فدراسیون‌های مختلف نظر می‌گیرد. ما هم برای این قضیه و این‌که حضور فعالی در جلسات داشته باشیم، امروز جلسه‌ای را با حضور تمامی کمیته‌ها (داوران، مالی و بازاریابی، بانوان، فوتسال و...) برگزار کردیم و پیشنهادها را از اعضا گرفتیم. در مورد این پیشنهادها بحث و تبادل نظر شد و برای حضور مؤثر در این جلسات به اجتماع رسیدیم.

وی در مورد این‌که چه پیشنهادهایی در جلسه مطرح شد، گفت: چند پیشنهاد وجود داشت و ما می‌خواهیم نماینده‌ای فعال در AFC داشته باشیم، به همین خاطر در این جلسه در مورد این‌که چه کسانی و به چه نحوی نامزد شوند، صحبت کردیم. ما غیبت یک نفر را در هیات‌رئیسه AFC حس کرده و می‌خواهیم سال آینده با برگزاری سمیناری از افراد صاحب نظر فوتبال در سراسر دنیا برای شرکت در آن دعوت کنیم. کمیته داوران باید فعالیت بیشتری داشته باشد و میزبانی از کلاس‌های داوری مختلف را برعهده بگیرد. همچنین باید میزبانی مسابقه‌های مختلف جام ملت‌های فوتبال و فوتسال را در رده‌های سنی مختلف برعهده بگیریم؛ چرا که این اتفاق می‌تواند به پیشرفت فوتبال ما کمک کند.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران خاطرنشان کرد: انتخاباتی که قرار است انجام شود برای میان‌دوره است، انتخابات اصلی دوسال پیش انجام شد و اعضا برای چهار سال انتخاب شدند. در نشست آتی قرار است برای پست‌های خالی مانده و از جمله ریاست AFC و همینطور انتخاب دو نایب رئیس خانم انتخابات برگزار شود. خودم می‌خواهم برای ریاست AFC شرکت کنم و در بخش خانم‌ها نیز می‌خواهیم خانم شجاعی را به عنوان نامزدی بخش نایب رئیسی معرفی کنیم که اگر رأی بیاورد برای ما خیلی خوب است و می‌توانیم از طریق ایشان حرف‌هایمان را به گوش هیات‌رئیسه AFC برسانیم.

به گزارش فارس، کفاشیان در مورد این‌که شایعه شده از سمت خود استعفا کرده است، گفت: خودم دو ماه پیش اعلام کردم در مجمع استعفا خواهم کرد و باید جلسه‌ مجمع تشکیل شود. بحث استعفا این است که ما این موضوع را در مجمع مطرح می‌کنیم تا اگر شخصی وجود دارد که بتواند امکانات بیشتری را برای فوتبال ایران بیاورد در فدراسیون حضور پیدا کرده و کار را اداره کند. ما از این اتفاق استقبال می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها