اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان

نماز عید فطر در 20 بقعه شهرستان کاشان برپا می‌شود

در قسمت بیست و یکم سریال تلویزیونی «کلاه پهلوی»

داریوش فرهنگ گرفتار «اداره سیاسی پهلوی» می‌شود

در قسمت بیست و یکم سریال کلاه پهلوی، موید رییس اداره اوقاف شهر، نیکوکار رییس شهربانی و احسان قاضی شهر از آنها درخصوص وضعیت صمصام پرس و جو و آنها را به جمع آوری اطلاعات و پرونده‌سازی علیه صمصام وادار می کند.
کد خبر: ۵۴۰۵۹۱
داریوش فرهنگ گرفتار «اداره سیاسی پهلوی» می‌شود

به گزارش روز چهارشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی کلاه پهلوی، در قسمت 21 این سریال که جمعه 27 بهمن ماه از شبکه یک سیما پخش می شود، افراسیابی (با بازی کاظم افرندنیا) از اداره سیاسی تهران به سامان می آید و طی مذاکره با افرادی همچون: موید رییس اداره اوقاف شهر، نیکوکار رییس شهربانی و احسان قاضی شهر از آنها درخصوص وضعیت صمصام پرس و جو و آنها را به جمع آوری اطلاعات و پرونده‌سازی علیه صمصام وادار می کند. افراسیابی همچنین از قاضی شهر می خواهد تا پرونده های شکایت از صمصام را که مختومه شده بود، دوباره به جریان بیندازد و شاکیان را علیه او بشوراند. مسئولان شهر واکنش های مختلفی نسبت به این موضوع نشان می دهند اما به دلیل اهمیت و جایگاه اداره سیاسی و ترس از سرپاس مختاری، مجبور به اطلاعت از این دستور می شوند.

همچنین در این قسمت تکلیف تاسیس کارخانه ریسندگی در سامان که میرزا رضا پیگیر آن بود مشخص می‌شود و مخاطبان بار دیگر شاهد بحث و جدل فروغ و شادی در مدرسه زنان سامان خواهند بود. از دیگر نکات قابل تامل در قسمت 21، ادامه تلاش های شهربانی برای اجرای فرمان کشف حجاب در سامان است که این مساله واکنش های مختلفی را در زنان سامان به دنبال دارد.

سریال «کلاه پهلوی» جمعه شب‌ها ساعت 22 و تکرار آن دوشنبه ساعت 19:30 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها