اولین فهرست ولاسکو اعلام شد

روزهای پرکار در تالار والیبال آزادی

پورحسن: برترین های والیبال معرفی نمی شوند

تقدیر اخلاق

رییس سازمان لیگ والیبال گفت: امسال برترین‌های لیگ برتر را معرفی نمی‌کنیم و تنها از تیم اخلاق تقدیر خواهیم کرد!
کد خبر: ۵۴۰۴۲۸
تقدیر اخلاق

منوچهر پورحسن در این رابطه اظهار کرد: طبق برنامه مصوب در آغاز فصل پس از مرحله مقدماتی، پلی‌آف، رده‌بندی و فینال را برگزار می‌کنیم. همان طور که خود تیم‌ها خواسته بودند مرحله پلی‌آف به صورت بازی‌های رفت و برگشت انجام می‌شود و مرحله‌رده بندی و فینال هم به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: می‌خواهیم فینال و رده بندی را در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار کنیم و البته پیشنهاد ما این است که به جای دو بازی، فینال را در یک مسابقه جمع کنیم. البته نمی‌خواهیم نظر خود را به تیم‌ها تحمیل کنیم، ولی این یک پیشنهاد خوب است تا تماشاگران یک بار به صورت گسترده‌تر در سالن حاضر شوند.

رییس سازمان لیگ والیبال با اظهار رضایت از برگزاری دور مقدماتی لیگ، تصریح کرد: من تنها یک بازی بین نوین کشاورز و شهرداری ارومیه را از نزدیک دیدم. چرا که مجبورم بیشتر از طریق تلویزیون و رادیو و همچنین گفت و گوی تلفنی با ناظران در تماس باشم و از اخبار مسابقات مختلف مطلع شوم تا اگر اتفاقی افتاد بتوانیم آن را مدیریت کنیم. البته باید بگویم که از نظر من کیفیت لیگ امسال خوب بود. تماشاگران هم استقبال خوبی از والیبال به عمل آوردند. در مجموع به نظرم مسابقات امسال نمره قبولی می‌گیرد، اما به هر حال، هر کاری ایراد هم دارد و باید تلاش کنیم تا در سال‌های آینده ایرادات را برطرف کنیم.

وی در پایان به ایسنا  گفت: امسال بر خلاف سنوات گذشته برترین‌های لیگ برتر والیبال را معرفی نخواهیم کرد! چرا که این امکان وجود ندارد که از طریق UIS عملکرد همه بازیکنان بررسی شود و باید به صورت چشمی برترین‌ها را انتخاب کنیم این موضوع هم همیشه حاشیه‌هایی داشته است. در نظر داریم کاپ قهرمانی را هم داخل زمین به تیم اول بدهیم. فقط ممکن است بر اساس تعداد اخطارها و کارت‌هایی که تیم‌ها گرفتند، تیم اخلاق را معرفی کنیم. همچنین از برترین تماشاگران طول فصل نیز تقدیر به عمل بیاوریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها