بنابر اعلام مقامات محلی، انفجار کارخانه گاز مایع در جنوب‌شرقی تگزاس، یک کشته و یک زخمی به‌جا گذاشت. به‌دنبال این انفجار، تنها مجروح حادثه به بیمارستان انتقال یافت و جسد یکی دیگر از کارگران با تلاش نیروهای امداد پس از 12 ساعت جستجو پیدا شد، اما تا شنبه‌شب هنوز هویت جسد تائید نشده است.
کد خبر: ۵۳۹۶۴۴

این کارخانه در زمینه تولید گازهای مایع نظیر نیتروژن و اکسیژن که در صنایع غذایی، نوشابه‌های گازدار و الکترونیک مورد استفاده قرار می‌گیرد، فعالیت می‌کند.

به گفته مقامات محلی، در پی این انفجار تاکنون اثری از انتشار گازهای سمی و خطرناک برای سلامت مردم منطقه در هوا مشاهده نشده است./ ایسنا

«فیس‌بوک»، خودکشی طراح آمریکایی را رقم زد

پلیس آمریکا اعلام کرد، یک طراح لباس این کشور پس از مجادله در فیس‌بوک با یکی از بهترین دوستانش، خود را از روی پل واشنگتن به پایین پرت کرد. پلیس نیویورک اعلام کرد: «ریگینانو» بیست و دو ساله قبل از این اقدام از داروهای اعصاب استفاده کرده و پس از بحث پرتنش با دوستش در فیس‌بوک، دست به خودکشی زده است.

پلیس نیویورک پس از کشف جسد این زن، کیف او را در نزدیکی این پل پیدا کرد. این زن در نوشته‌هایش اشاره کرده بود که دوستانش هیچ‌وقت کنارش نبوده‌اند و تنها به خبرچینی و شایعات علاقه داشتند. گزارش‌ها نشان می‌دهد این اولین‌بار نبوده که «ریگینانو» دست به خودکشی می‌زده است. / ایسنا

مرگ 3 کودک در سقوط هواپیمایی در بروکسل

سقوط یک هواپیمای کوچک در جنوب بروکسل به مرگ پنج عضو یک خانواده از جمله سه کودک منجر شد.

این هواپیما هنگام بلند شدن با مشکل روبه‌رو شده و بسرعت قصد بازگشت به فرودگاه شارلروی را داشته اما نزدیک باند فرودگاه سقوط کرده است.

قربانیان این حادثه پدربزرگ شصت و هشت ساله، عروس سی و نه ساله او و سه نوه‌اش بوده‌اند که شش، هفت و سه سال داشته‌اند. قربانیان همگی اهل بروکسل بوده‌اند و پدر خانواده نیز در مسیر رسیدن به فرودگاه بوده است.

حادثه شنبه ساعت 10 صبح رخ داده و فرودگاه تا اطلاع بعدی تعطیل شده است. نخست‌وزیر بلژیک در پی این حادثه با بازماندگان آن، ابراز همدردی کرده است./فارس

دستگیری مرد آمریکایی به اتهام قتل دختر نوجوان

پلیس کالیفرنیا از دستگیری مردی به اتهام تجاوز به یک دختر سیزده ساله و قتل او خبر داد.

پلیس کالیفرنیا پس از کشف جسد این دختر در محوطه یک پارک، بررسی‌ خود را برای یافتن قاتل آغاز کرد.

یکی از نیروهای پلیس محلی کالیفرنیا گفت: یک هفته پیش خانواده این دختر ناپدید شدن او را به پلیس اطلاع دادند که پس از یک روز جستجو، توانستیم جسد او را پیدا کنیم.

پلیس کالیفرنیا پس از کشف جسد و انتقال آن به پزشکی قانونی اعلام کرد: این دختر سیزده ساله پس از تجاوز به قتل رسیده است. تحقیقات در این باره ادامه دارد. /ایسنا

زلزله 7 ریشتری در کلمبیا

‌موسسه سنجش زلزله کلمبیا اعلام کرد زلزله‌ای به قدرت هفت ریشتر منطقه جنوب کلمبیا را لرزاند و به کشته شدن دست‌کم هشت نفر منجر شد.بر پایه این گزارش، این زلزله قوی باعث تخریب بیش از 140 ساختمان در مناطقی از کویتو، اکوادور و بوگوتا شده است.

مسئولان موسسه سنجش زلزله اعلام کردند: این زمین‌لرزه در عمق 129 کیلومتری زمین و ساعت 14 و 16 دقیقه به وقت محلی رخ داده است. قدرت اصلی این زمین‌لرزه در مرکز، هفت ریشتر گزارش شده است./فارس

جادوگر شکنجه‌گر سوزانده شد

پلیس پاپوآگینه‌نو اعلام کرد، زنی پس از آن که به کشتن پسری با جادوگری متهم شد، زنده در آتش سوزانده شد.

این زن با سحر و جادو این کودک شش ساله را به قتل رساند و خودش نیز زنده سوزانده شد. خانواده این پسر که معتقدند سحر و جادوی این زن باعث مرگ پسرشان شده، به سراغ او رفتند و پس از شکنجه، این زن را در آتش انداختند.

نیروهای پلیس و آتش‌نشانی نتوانستند این زن را پیش از این‌که به دست روستاییان کشته شود، نجات دهند./ ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها