موافقت شورای برون مرزی با اردوی نایب قهرمان المپیک

هزینه های احسان حدادی پرداخت می شود

در جست و جوی مربی برای نایب قهرمان المپیک

پرتاب حدادی در آمریکا

چند روزی نیست که احسان حدادی به سفرش پایان داده و به ایران بازگشته اما مسابقه هایی که قرار است با جمعی از برترین های دنیا در آمریکا برگزار شود انگیزه های تازه ای برای سفر دوباره او ایجاد کرده است.
کد خبر: ۵۳۸۶۸۲
پرتاب حدادی در آمریکا

دارنده نشان نقره پرتاب دیسک المپیک لندن که به دلیل تمام شدن پولش از اردوی تمرینی خود در آمریکا به ایران برگشته بود با تامین شدن هزینه های سفرش  اسفند ماه مجددا راهی آمریکا می‌شود.
احسان حدادی که مدتی پس از بازی‌های المپیک لندن، برای حضور در همایشی که ورزشکاران پرتاب دیسک جهان در آن شرکت کرده بودند، همچنین انتخاب مربی خود به آمریکا سفر کره بود، دو هفته‌ پیش به ایران بازگشت.

به گزارش ایسنا این بازگشت در حالی بود که حدادی در نظر دارد فروردین ماه در مسابقات بین‌المللی پرتاب دیسک آمریکا شرکت کند. این رقابت‌ها که پرتابگران برتر جهان در آن شرکت می‌کنند، از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین حدادی در حال حاضر ترجیح داده با همان شرایط گذشته و با هدایت کیم بوخونسف، مربی قبلی خود کار کند اما همچنان برای پیدا کردن یک مربی خوب و برتر در تلاش است.

به این ترتیب فدراسیون دوومیدانی که حساب ویژه‌ای بر روی حدادی باز کرده و در تلاش است تا شرایط لازم را برای او فراهم کند، درخواست سفر برون مرزی حدادی را برای وزارت ورزش و جوانان ارسال کرده و تا حدودی نیز کارهای این دوومیدانی کار انجام شده، بنابراین احسان حدادی اسفند ماه امسال برای حضور در مسابقات بین‌المللی پرتاب دیسک آمریکا بار دیگر راهی ایالات متحده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها