سپاهان از پرسپولیس می‌ترسد

پروین: کاش کشتی زودتر حذف می‌شد!

توصیه های پروین به ملی پوشان :

لبنان را بزرگ نکنید ، کری هم نخوانید

باید قبول کنیم که فوتبال ما یک سر و گردن از لبنان بالاتر است و به همین دلیل این تیم را نباید زیاد بزرگ کنیم چون اصلاً کری خواندن ندارد که بخواهیم این کار را انجام دهیم.
کد خبر: ۵۳۷۹۹۱
لبنان را بزرگ نکنید ، کری هم نخوانید

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: لبنان یک سروگردن از فوتبال ما پایین‌تر است، آنها را بزرگ نکنید، این بازی اصلاً کری خواندن هم ندارد.

علی پروین در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: ابتدا باید از تمام با معرفت‌های فوتبال تشکر ویژه‌ای داشته باشم که پس از فوت یکی از اقوامم مرا شرمنده کردند و با تسلیت‌های خود باعث دلگرمی‌ام شدند. این نشان می‌دهد هنوز در این فوتبال پرحاشیه دل‌ها به همدیگر نزدیک است.

 وی در خصوص بازی تیم‌های ملی ایران و لبنان نیز گفت: باید قبول کنیم که فوتبال ما یک سر و گردن از لبنان بالاتر است و به همین دلیل این تیم را نباید زیاد بزرگ کنیم چون اصلاً کری خواندن ندارد که بخواهیم این کار را انجام دهیم.

 وی افزود: ‌همه آرزو می‌کنیم تا تیم ملی با این برد راه خود را برای رفتن به آسیا هموار کند اما بچه‌ها باید باهوش باشند چون این عربها دست به هرکاری و هر فیلمی در ایران می‌زنند تا به یک نتیجه مساوی برسند. نباختن در ایران برای این تیم‌ها مانند برد است.

 بازیکن سابق تیم ملی فوتبال تصریح کرد: مطمئن هستم که هواداران تیم ملی را به خوبی تشویق می‌کنند، اگر 120 هزار نفر به ورزشگاه بیایند و مثل بازی استقلال و پرسپولیس ورزشگاه پر شود، شک نکنید عرب‌ها قبل از بازی گیج و مبهوت می‌شوند و نیازی نیست 90 دقیقه بچه‌ها برای رسیدن به دروازه، از لایه‌های دفاعی آنها استفاده کنند که امیدوارم این اتفاق بیافتد.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملی روزهای سختی در انتظار دارد و همه فوتبالی‌ها همت کنند و از تیم ملی حمایت کنند. همیشه انتقاد و مشکلاتی هست اما الآن به جای این کارها همه باید دست به دست هم دهیم تا در سه دیداری که تیم ملی برای راهیابی به جام جهانی دارد موفق شود تا انشاالله فوتبال ما روزهای خوب خود را ببیند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها