افتتاح نمایشگاه‌های سراسری «مدرسه انقلاب»

همزمان با سومین روز از ایام دهه فجر، روز انقلاب اسلامی، جوانان و خودباوری و نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در مدارس سراسر کشور افتتاح شد.
کد خبر: ۵۳۷۶۸۰
افتتاح نمایشگاه‌های سراسری «مدرسه انقلاب»

مراسم افتتاح نمایشگاه «مدرسه انقلاب» امروز صبح به صورت نمادین با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ، حسین هژبری معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش و حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در مجتمع آموزشی پسرانه شریعتی تهران برگزار شد.

حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در این مراسم گفت: برپایی نمایشگاه در فضای مشخص در مدرسه با محوریت انجمن‌ اسلامی دارای ویژگی‌هایی است که از جمله آنها می‌توان به بکارگیری حداکثری نیروهای انجمن اسلامی، مشارکت والدین، دانش‌آموختگان و دانش ‌آموزان سایر مدارس و حضور گروه‌های مرتبط دانش‌آموزی اعم از گروه‌های قرآنی و علمی برای تشکیل غرفه در نمایشگاه اشاره کرد.

شایان ذکر است، امروز همزمان با نمایشگاه مدرسه انقلاب در چهار دبیرستان شهر تهران شامل دبیرستان‌های پسرانه صدر، امام سجاد (ع) و ابوریحات و نیز دبیرستان دخترانه امام باقر (ع) از طریق سیستم ویدئو کنفرانس افتتاح شد. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها