وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بعضی افراد و ازجمله برخی خبرنگاران و روزنامه نگاران در داخل کشور خواسته و یا ناخواسته نقش ستون پنجم دشمن را بازی می کنند و یأس و ناامیدی را در کشور دامن می زنند.
کد خبر: ۵۳۶۶۳۰
اتهام خبرنگاران بازداشت شده مطبوعاتی نیست

به گزارش واحد مرکزی خبر،سید محمد حسینی شب گذشته در نشست خبری در مشهد با اشاره به بازداشت روز یکشنبه تعدادی از خبرنگاران با حکم دستگاه قضایی ، افزود: در شرایط افزایش تحریم ها و تهدیدهای دشمنان علیه کشورمان، افرادی با سیاه نمایی درصدد تشدید اختلاف ها در بین مسوولان هستند.

وی تصریح کرد:‌ بعضی از این افراد ندانسته و یا ناخواسته و به تصور اینکه کار معمول اطلاع رسانی خود را انجام می دهند ، در مسیر اهداف خصمانه معاندان و سرویس های بیگانه قرار گرفته و برخی دیگر این اطلاعات را از آنها می گیرند و به رسانه های خارج از کشور انتقال می دهند.

وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مساله بازداشت این خبرنگاران و روزنامه نگاران دراین وزارتخانه در دست بررسی است، گفت:‌ اتهام این افراد  مطبوعاتی نیست و این افراد به ارتباط با سرویس های اطلاعاتی و رسانه ای خارج کشور متهم هستند.

حسینی افزود: تعدادی از آنان فقط به دستگاه قضایی احضار شده اند و توضیحاتی در این خصوص ارایه کرده اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدیران رسانه ها توصیه کرد در دوره های آموزشی و توجیهی، تذکرات و هشدارهای لازم را به خبرنگاران و از جمله خبرنگاران تازه کار ارایه و هوشیاری آنان را به ترفند های معاندان افزایش دهند تا این افراد در زمین دشمن بازی نکنند و در مسیر اهداف آنان قرار نگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها